bing Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 jeg har ikke vært på forumet på noen mnd å hadde ingen anelse om hva dette var, jeg trodde det var en eller annen gal kiddie som skulle kaste rundt med en motorsag eller noe slikt på en fest, jeg ble litt skuffa.. Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Syns fyren er helt konge jeg. Folk som disser han kan jo legge ut video der de danser sjæl ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porsche_dude Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Hehe ja, hvorfor tror du sånne som han drar endel damer bare ved å tørre å danse helt ut selv når ingen andre gidder :D hadde du turt å stå ved siden av han på dansegulvet eller...? hehe.. tror det er tryggere å stelle seg i ringen med tyson... ;) Siter with no power, comes no responsibillity * volvo 740 '86 (bruksbil) * porsche 944 '86 (prosjekt) * suzuki GSX-R 750 '92 * nissan 200 S14 '95 (driftebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Offer kanke syrehue registrere seg her? han har vel litt interesse for bil hvis han er på gatebil? MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Offer kanke syrehue registrere seg her? han har vel litt interesse for bil hvis han er på gatebil?MeSs Jepp! Han har jo faktisk internasjonal KULTSTATUS allerede!! Har havna på BigBoys tilogmed :D BigBoys Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Du må jo vær totalt narkis siden du kan alle de utrykka der :rolleyes: nah er nok ikke det du! Kjør hardt, kjør stil, kjør pepper med et smil :) Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 hadde du turt å stå ved siden av han på dansegulvet eller...? hehe.. tror det er tryggere å stelle seg i ringen med tyson... ;) Hørt om moshing før? Dra på en sXe (straight-edge) konsert, så får dere se hardcore folk som tar maks av med gressklipperdans, sparke dansen osv, bare at dem tar ikke noe som helst dop får å gjøre det, tar bare maks av til musikken, daa tør man ikke gå inn i ringen på gulvet som blir dannet rundt dem.. Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blinklys Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 haha hypper mann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 sikkert poppa noen knips, diverse valium, ryppere osv, og sikkert dratt en liner med cola ved siden av der igjen, hehe da er man iform doh Hæh? Snakk norsk.. :rolleyes: Hehe.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
syrehue Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Offer kanke syrehue registrere seg her? han har vel litt interesse for bil hvis han er på gatebil?MeSs jeg er registrert her ... :P hehe så da vet du det ;) SyReHuE :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 jeg er registrert her ... :P hehe så da vet du det ;) SyReHuE :P :titties: Verdenskjendis på forumet, haha, fett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 :titties: Verdenskjendis på forumet, haha, fett Hehe ja, alt for fett! Kommer aldri til å komme over hvor vill han er hahaha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Hehe ja, alt for fett! Kommer aldri til å komme over hvor vill han er hahaha! Tror du overvurderte posten min litt notin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Tror du overvurderte posten min litt notin Javel, jeg syns fortsatt at han er vill i hue... EDIT: Tror du overvurderte min litt oxo notin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 en ny film av syrehue hehe :) Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg