wkz[L] Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 syrehue! jeg har en film av deg når du dansa på TG 05.... btw: jeg kanke redigere så jeg dropper og legge den ut.. noen som er inntresert i og rediger og legge den ut? hvis det er greit for syrehue da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 ']syrehue! jeg har en film av deg når du dansa på TG 05.... btw: jeg kanke redigere så jeg dropper og legge den ut.. noen som er inntresert i og rediger og legge den ut? hvis det er greit for syrehue da! Har serverplass jeg, men om jeg gidder å redigere.. nope. Kan tilnød klippe ut akkurat det klippet som er aktuelt.. Stor er filmen a? mulig å sende over mail? (gmail) Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
syrehue Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 ']syrehue! jeg har en film av deg når du dansa på TG 05.... btw: jeg kanke redigere så jeg dropper og legge den ut.. noen som er inntresert i og rediger og legge den ut? hvis det er greit for syrehue da! hehe det er greit for meg vet du :P men hvor satt du ?? rett forran meg eller no ?? ..... du kan sende den på mail til meg vet du ;) sender det på priv meld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popoff_@leks Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Noen som vet hva sangen i videoen heter?? Siter Du er ikke mann før du passerer 200. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Noen som vet hva sangen i videoen heter?? Hvem av filmene? Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 g-e-n-i-a-l-t =D Skilla jo :win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popoff_@leks Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Hvem av filmene? i den orginale filmen. Siter Du er ikke mann før du passerer 200. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popoff_@leks Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 INGEN som vet hva sangen heter??? den er så konge MÅ ha den!! Siter Du er ikke mann før du passerer 200. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 The Crow - What ya Lookin at heter sangen.. Noen som vet hvor man kan få tak i den andre filmen til syrehue? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Ja hvor er disse filmene hen? Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Ja hvor er disse filmene hen? Det er en ett år gammel tråd, din løk.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Ja å så? Jeg vil også se filmene. Samme om den er 1 år gammel vel. Blir jo bumpa tråder som bare det på forumet her så hvorfor ikke bumpe noe som er vært å se en gang i blant også? Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Det her er den første: http://youtube.com/watch?v=CCuJwTpTprQ Men skulle gjerne ha hatt tak i den andre filmen hvor han danser sammen med en venn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Besøk Jessheim VGS, så kan dere selv spørre han personlig hvor de andre filmene ligger :p Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Ja å så? Jeg vil også se filmene. Samme om den er 1 år gammel vel. Blir jo bumpa tråder som bare det på forumet her så hvorfor ikke bumpe noe som er vært å se en gang i blant også? Ikke slik, jeg bare tenkte at det ikke var så rart de ikke kom opp, virket som nok et "Denne tråden er nettopp bumpa, hvorfor fungerer ikke filmene? Buhuu" :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg