mazda626v6euro Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 God 17.mai helg til deg også, Rick! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenf Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Jeg har AC og det er gull å ha når sola steiker og soltak blir slitsomt i tett Oslo trafikk. Funker som bare juling. Jeg har til nå sett en annen V6'er som har originalmontert AC, men det finnes garantert flere. Dette kostet i sin tid over 20.000,- å montere. Kjekt å ha som salgsargument ved et eventuelt salg. God 17.mai helg til alle Mazda fans! Fatterns gamle var vel en av få Europa som hadde både originalmontert AC og soltak. Siter 83 RX7 12A Turbo 89 Ford F-250 XLT Lariat x80 RX7 13B x82 929 HT Coupe x89 929 2.2i GLX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raarolf Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Savner AC ja, litt teit å bare ha knappen men ikke funksjonen.. Uansett her er bilder av bilen min tatt i kveld :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Fin bil raaolf :) Her er bilen til torarne. Har fått grønt signal til å legge dem ut: Denne er også skikkelig tøff, likte de felgene. Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda626v6euro Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Fotografen din, Rolf, han er en grei kar. Har jeg hørt. :) Hint hint... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raarolf Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Fotografen din, Rolf, han er en grei kar. Har jeg hørt. :) Hint hint... :) :scared ....Skal selvfølgelig dele æren med den berømte fotograf Kristian :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda626v6euro Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Ja tenk! :) Takk for i går! Den sorte over her er fin. Litt små bilder. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsene Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 har det ikke vært finere med skjørter i samme farge som bilen? slik som jeg hadde på gammel bilen min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda626v6euro Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 har det ikke vært finere med skjørter i samme farge som bilen?slik som jeg hadde på gammel bilen min Jeg liker best når skjørtene er i en annen farge en bilen. Da ser man dem bedre. Min bil som er titangrå har orginalt skjørtene i samme farge. Det syntes jeg er trist. Når de er grå på andre farger så kan man lettere se at det er en V6. Det digger jeg. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Jeg liker best når skjørtene er i en annen farge en bilen. Da ser man dem bedre. Enig :titties: Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torarne Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 hallo! Enderlig kom bildene av bilen min ut=) Fikk problem med bilen idag, fikk opp batterilyse,abs lyse og lys instrumentene i inn idag,trur d kan være dynamoen. Har dere hørt om d før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda626v6euro Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 hallo! Enderlig kom bildene av bilen min ut=) Fikk problem med bilen idag, fikk opp batterilyse,abs lyse og lys instrumentene i inn idag,trur d kan være dynamoen. Har dere hørt om d før? Nei, jeg har ikke hørt om det. :) Jeg har opplevd at bilen ikke ville starte. Men det var batteriet som sa takk og hade bra. Kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda626v6euro Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Enig :titties: Ja, ikke sant. Sån som bilen til din bror. Lett å se skjørtene på den. Grønn bil og grå skjørt. Jeg har lyst å lakke de på min bil, for å få de mere synlige, men det blir vel ikke noe av...det heller.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg