Autotune Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 Har 1stk senkesett til P11 liggende. Noen som trenger? Fjærer: H&R 40mm Dempere: Koni m/justering av hardhet. Settet er i god stand, og har vært montert på en 97mod 2.0 slx. Settet har vært i bruk i 2 år. Kr 1500,- Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TobyT Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 Jeg er veldig interessert!!! Er det bare fjærene du selger eller er det med dempere? Hvorfor selger du? Siter 99 Primera GT Nissan Car Club Norway http://www.nccn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Selger komplett sett m/dempere. Har solgt bilen, og kjøper ville ha originale dempere fjærer. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TobyT Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Du har PM... Siter 99 Primera GT Nissan Car Club Norway http://www.nccn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P11GT Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Var det bra kombinasjon med H&R og justerbare Koni? Jeg får slike demper neste uke og har H&R fjærer på bilen nå, men den gjynger litt framme med dei orginale demperene. Var dette ett problem med den kombinasjonen? Mine orginale dempere er nokk litt slitt også så det kan være det som gjør at den gjynger litt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Kombinasjonen med H&R og Koni fungerer meget bra.(Anbefales av Nissan): Hadde ingen problemer med gynging. Du kan glede deg!!! Litt styr å finne rett oppsett på dempera(hardhet). Anbefaler ikke å sette dem på det hardeste med en gang. Kommer litt an på størrelse på hjul og felger da... Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P11GT Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Kombinasjonen med H&R og Koni fungerer meget bra.(Anbefales av Nissan):Hadde ingen problemer med gynging. Du kan glede deg!!! Litt styr å finne rett oppsett på dempera(hardhet). Anbefaler ikke å sette dem på det hardeste med en gang. Kommer litt an på størrelse på hjul og felger da... Godt å høre. Jeg gleder meg!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P11GT Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Fikk Koni sports dempere idag, men går det ikke ann å justere disse når de er montert på bilen? Det så ikke sånn ut. Autotune hvor harde hadde du dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Hallo. Stemmer, du kan ikke justere demperne når dem er montert på bilen. Kjørte først på den hardeste innstillinga, men det blir for stivt. Justerte dem ned, men husker ikke helt hvor mye. Et sted mellom medium og hard vil funke bra. Har du store felger og breie hjul må du kjøre på hard så det ikke subber i skjerma. Man må lide litt for skjønnheten.... :titties: Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P11GT Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Hallo.Stemmer, du kan ikke justere demperne når dem er montert på bilen. Kjørte først på den hardeste innstillinga, men det blir for stivt. Justerte dem ned, men husker ikke helt hvor mye. Et sted mellom medium og hard vil funke bra. Har du store felger og breie hjul må du kjøre på hard så det ikke subber i skjerma. Man må lide litt for skjønnheten.... :titties: Det var litt skuffende, men jeg skal vell klare å finne det rette oppsettet. Blir nokk ikke problem med dekka det er 17" med 215-45 også er det bare framme jeg skal bytte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimmi Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Husk at koni skal kjøres på det mjukeste en stund før du justerer. Kan ødelegge dem på det stiveste med en gang. Siter -94 Omega 2,5 TD dieseldyret -98 Omega 2.5 TD CD Delebil. Selges i deler. Rustfri!! -95 Omega 2.0 Stv. Skinn osv. Selges. -90 200sx Stage 3 -92 200sx drift/isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P11GT Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Husk at koni skal kjøres på det mjukeste en stund før du justerer. Kan ødelegge dem på det stiveste med en gang. Takk for tipset. Det visste jeg ikke:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P11GT Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 I dag monterte jeg Koni demper på bilen (kun framme) og dette kan anbefales på det sterkeste:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Det må da være noen der ute som vil kjøpe settet mitt???????? Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Fortsatt til salgs. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg