integrale 16v Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 Selger 2.stk blå sparco stoler som har sittet i en rallybil.stolene er like med sparco pro 2000 men det står bare sparco på dem,den ene stolen har litt skader i ryggen,2små sprekker i glassfiberen etter en rulling i 170kmt.stolene er meget pene ellers og uten skader i stoffet.selges uten understell kan følge med 4.punkt seler (blåe omp seler) kom med bud? mvh.Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 Selger 2.stk blå sparco stoler som har sittet i en rallybil.stolene er like med sparco pro 2000 men det står bare sparco på dem,den ene stolen har litt skader i ryggen,2små sprekker i glassfiberen etter en rulling i 170kmt.stolene er meget pene ellers og uten skader i stoffet.selges uten understell kan følge med 4.punkt seler (blåe omp seler) kom med bud? mvh.Tommy Har du bilder av skadene? Prisantydning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 ca prispå stolene, bilde? Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet Mars 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 får ikke legge ut bilder men send mail addressene deres så skal jeg sende bilder.bud fra 2500inkl.selene. mvh.Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siwertzen Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 2500,- :roll: du har PM Tommy -Marius- Siter -83- PORSCHE 944 S1 -75- JAGUAR ZJ6-C -87- JAGUAR XJ 40 -76- JAGUAR XJ 6-C -99- Hyundai Coupe 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 Vil ha dem. Har sendt deg mail/PM. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 får ikke legge ut bilder men send mail addressene deres så skal jeg sende bilder.bud fra 2500inkl.selene. mvh.Tommy Jeg kjøper gjerne bare selene av deg. Om du vil selge de løst da Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 jeg er også intereesert i stolene....jeg vil absolutt ha dem....her er mailen min vwsportz@hotmail.com.....er jævli interesert hvis de ikke er solgt ennå....:) Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 du har pm forresten.... Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 SOLGT..................... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg