Gå til innhold

tig sveising

Ranger emnet

furnes

Anbefalte innlegg

man overlapper bare ikke når man skal sveise på en hjulbue så enkelt er det igrunnen. man kan legge en liten lask på baksida restene av hjulbua.. men den må grunnes godt osv. jeg anbefaler å legge kant i kant. hvis man overlapper må man bulke alt innigjen og sparkle/tinnsparkle ting riktig før lakkering.. det vil bli en helvetes jobb og få bra slik jeg ser det.

ang. tig så går det helt fint hvis du kan punkte med det.. lange heft nytter ikke da plata er for tynn, vanlig tilsettnings tråd for carbon stål fynker helt flott. det er ihvertfall min erfaring.

correct me if im wrong els.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår