Zetec Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Må jo spa frem noen gamle schlegere som:Leftfield - Det siste sporet på Rythm & Stealth albumet.. (etter ca 3-4 min stillhet tar det av...) Ja det er det ingen tvil om, til denne låten knuste jeg bakruta på en mitsubishi colt med den. Er noen år siden det ja, men har en kamerat som sovna mens han spillte cd'en, han våkna "litt" når den der begynte og leiligheten rista som om noen hadde dumpa en fet bombe i hagen.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Snakker vi schlegere så må vel Sir Mixalot - I Like Big Butts nevnes! :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Fuck slagere osv osv... YELLOOOOO!! KOM IGJEN!! VI SKRIKER DET I KOR!!! YELLOOOOOOOOO!!! :) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarasque Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Elvis Presley - King Of The Road har konge bass thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Ja det er det ingen tvil om, til denne låten knuste jeg bakruta på en mitsubishi colt med den. Er noen år siden det ja, men har en kamerat som sovna mens han spillte cd'en, han våkna "litt" når den der begynte og leiligheten rista som om noen hadde dumpa en fet bombe i hagen.. Hørte den plate for første gang på mitt gamle hjemme anlegg, med to aktive 15"... gjorde nesten i buksa på slutten der ja :-) Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 St. Germain sombrero Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 50 Cent - Candy shop Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grimzy Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Ja det er det ingen tvil om, til denne låten knuste jeg bakruta på en mitsubishi colt med den. Er noen år siden det ja, men har en kamerat som sovna mens han spillte cd'en, han våkna "litt" når den der begynte og leiligheten rista som om noen hadde dumpa en fet bombe i hagen.. Noen som har full tittel på den låta? Siter '89 200 10vT Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kallas Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Sonata Arctica - Sing In Silence thumpsup Siter Chuck Norris doesent sleep, he waits.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Husker ikke helt hvordan det staves men sånn ca ihvertfall... Laudsprecher - Omnibuss Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Husker ikke helt hvordan det staves men sånn ca ihvertfall...Laudsprecher - Omnibuss Jepp, Lautsprecher - Omnibus er litt moro :) Ellers kan jeg nevne: Joss Stone - Sleep like a child Joss Stone - You had me Syndicate of law - Right on time (for dere med reflex-kasser i hvert fall) Obie Trice - Adrenaline rush The pirates - You should really know 2Pac - Never be peace Fatman Scoop - Be faithful (highpass remix) Mest - Cadillac Paperboys - One day Plummet - Damaged (mix) Ravi og DJ Løv - Dødsøt Spetakkel - Innsikt over makt Weezer - Say it isn't so Whimsical - Coming home Dido - Sand in my shoes (above and beyond) Beastie boys - intergalactic (fatboy slim remix) MDS - The bass goes boom Avril Lavigne - Ska8ter boy (4 ganske så dype slag fra 13 sek.) Avancada - Money for nothing (promo) Mad'House - Like a prayer (må være god kvalitet, ellers høres ikke det jeg er ute etter :D Noe som er en del dypere enn bassgangen ellers i sangen) Linkin Park (deilig med bra bass i lukket kasse!) Evanescence (ditto) Trapt - Trapt (stort sett hele albumet) Gidder ikke mer nå... Kan ikke garantere alle sangene siden det vanligvis blir ganske annerledes i bilen. Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilias Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Chemical Brothers - Under the influence Prodigy - Diesel Power Siter Sjekk ut www.bilgalleri.net! Nissan Power :naaaws Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Takk til dN4iD for å legge ut sakene som du anså for å trøkke mest, ypperlig tiltak :) Imidlertid så var det kun et par-tre låter som trøkka bra i mine øyne, eller ører, hehe :D Men... -Da jeg poppa inn "Best of Korn" CD'en igjen var det som noen slo meg hardt i ryggen i forhold til electronicasakene. Laaange dype bassriff, akkompagnert av knallharde kickdrumslag der du tilogmed kjenner tilbakeslaget av trommemembranen på kroppen, speila vris ut av fokus og trommehinene sier "STOOOPP"! No offence, men ekte instumenter slår syntetiske any day så langt. Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000t Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Takk til dN4iD for å legge ut sakene som du anså for å trøkke mest, ypperlig tiltak :)Imidlertid så var det kun et par-tre låter som trøkka bra i mine øyne, eller ører, hehe :D Men... -Da jeg poppa inn "Best of Korn" CD'en igjen var det som noen slo meg hardt i ryggen i forhold til electronicasakene. Laaange dype bassriff, akkompagnert av knallharde kickdrumslag der du tilogmed kjenner tilbakeslaget av trommemembranen på kroppen, speila vris ut av fokus og trommehinene sier "STOOOPP"! No offence, men ekte instumenter slår syntetiske any day så langt. Enig! spill litt Ayreon i bilen... bye bye bakrute. Ellers: gorillaz - clint eastwood beastie boys - intergalactic Siter Saab 9000 airflow - 80's style - Why drive a car, when you can pilote a SAAB? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 brooklyn bounce - born to bounce Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg