HOFSOE Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Digital Assasins - Lock It Down De spiller den i The fast and the furiouse. Diesel spiller den rett før det aller første street racet. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 g-unit m assasains den er litt fresh. kid rock har endel sanger som har en god bass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Megara vs dj lee - musical society Morgen vs Kate hall - spread you wings Metro rockers - Drummer get wicked Mr. Oizo - Flat beat Clubringer - Lambada 2004 Dette er noen sanger dere kan sprenge rutene i bilen med ;) Spesielt den siste der....hel syk drop-bass på den etter ca 1 min. Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0k3r Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Aaliyah - Try Again Det er bare den evig beste bass sangen! :) Sangen i seg sjøl er jo ikke noe bra, men bassen eier! ;) Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jiggah Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 M.O.P - Cold As Ice Xzibit - X/LAX/Get Your walk on/Multiply Husker ikke hva den heter, men den går sånn : Baby make your move, touch me one more time.... Dama som har den på skive... noen som vet hva den heter? Sånn club aktig låt... Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo323 Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 skulle vært krav å legge ut et forlslag pr post ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Technical Itch - Contaminate Siter buckle up Dorothy cause Texas is going byebye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 M.O.P - Cold As Ice Har du en bra versjon av denne? har lett langt og lenge nå, men finner ingen versjoner som er bra. Det blir ingen bass av noen. Skuffet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 M.O.P - Cold As Ice Xzibit - X/LAX/Get Your walk on/Multiply Husker ikke hva den heter, men den går sånn : Baby make your move, touch me one more time.... Dama som har den på skive... noen som vet hva den heter? Sånn club aktig låt... Jepp, det er "Junior jack - stupidisco" Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Yello - blender Yello - The race eller generelt Yello. Det er så sinnsykt til trøkk i de sangene. Rockforden min får slitt seg på de ja! Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Har du en bra versjon av denne? har lett langt og lenge nå, men finner ingen versjoner som er bra. Det blir ingen bass av noen. Skuffet :) Fikk tak en for noen år siden.. Veit ikke heeelt om jeg har den enda, men kan sjekke når jeg kommer hjem :) Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Flott! For den er savnet og etterlengtet for å si det sånn :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Jah, godbass i den låta :D Husker jeg sleit no ekstremt for å få tak i en bra versjon, så vi får krysse fingrene for at jeg fortsatt har den :) Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shalabert Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Webbie feat. Fun B - Give Me That Noe av det sykeste jeg har hørt iallefall! PRØV! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Har du en bra versjon av denne? har lett langt og lenge nå, men finner ingen versjoner som er bra. Det blir ingen bass av noen. Skuffet :) Hadde den nok ikke allikevel :( Har vel blitt borte i en 'rydding' en eller annen gang Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Tommy Tee - Takin Ova Det er "rægge" musikk :P Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg