nO_o Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 jeg orker virkelig ikke lese alt detta! :P MEN: er det noen som har nevnt "Domination" eller hva den heter for noe? høres ut som dem sier "zombid nation" inni mellom, men jeg er mektig sikker på at dem sier "domination" så jeg satser på at det er det sangen heter! hehe :D Zombie nation - Kernkraft 400 Siter Nothing so far... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Minner om forbudet vedr warez på bilforumet! /Dr_S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Da kommer det en ny fra meg, har sjekka hele tråden nå og fant den ikke der :) James Holden - a break in the clouds (ambient version) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Denne sangen er ett must! Legger den ut siden den er freeware. Cherouwim ganske lang og bråkete sang så sjekk fra 4.40 :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 In Flames Korn Children of Bodom Pantera Soil Soilwork Iron Maiden Linkin Park (NEI IKKE DEN JAY-Z DRITT MIXEN) Guano Apes har noen bra. Godsmack Eminem Tool Dream Theater Da rude - sandstorm (klassiker) bare noen kunne lage slik mussik igjenn..... Black sabath Black Label Soicety Litt mer Metal inspirert jeg.. Orntlig anlegg = Orntlig lyd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Dj Hixxy - Like a shooting star Høres ut som dama som synger går på speed, men fy faen for en bass... Konne med hjelp av den sangen konstatere at orginalanlegget på VW Passat faktisk dunker ganske hardt... :D Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pokerfjes Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Big Boi ft. Bubba Sparxx,Killer mike- Claremount Lounge Eazy E- Boyz in tha hood N.W.A- Chin Check Xzibit- The Foundation Xzibit- Pussy Poppin Ludacris- Act A Fool 50 Cent- Life is on the line G Unit- Stunt 101 Styles Of Beyond- Get It Styles Of Beyond- Nine Thou Jim Jones Ft. Game, Camron - Certified Gangstas Jim Jones Ft. P.diddy, Paul Wall- What You Drinkin The Game Ft. e-40,Ice Cube, Chingy- My Lowrider Chingy- I do T.I- Tha King T.I- U Dont know me Dr.Dre- Keep Ya Heads ringin ++ det meste av lil jon, David banner og sånt Siter --GrannyRacer #1---- 81 Golf diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Bass-sanger som funker i min bil... Robin Fox - i see stars Xzibit - get ya walk on E-rotic - Dr.Love Dr.Alban`s gammle klassikere(No Coke, Long Time Ago, One love etc) 50 cent - Candy Shop East Clubbers - More more more, beat is Coming (DYP bass) David Banner - Play Groove Coverage - She, Remember etc Gwen Stefani - HollaBack girl Chingy - OneCall Away houston - i like that Bubba Sparxx - Ugly Gorillaz - Dare Mye med Vassendgutane.. faktisk! Granada for eksempel ;) det jeg kom på nå i farta.. sikkert MANGE flere å komme med senere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Trenger litt hjelp med og finne igjen navnet på ei låt, samt artisten. Kort og godt trodde jeg den het " the pussysong" da det er stortsett det den handler om, låta er ikke helt ny, men stammer nok fra sommeren/sensommeren 2005. Det er en tecno/dance låt, hvor en mann snakker om at man ikke kan kalle en pussycat for pussy, og ikke en rooster for cock. i " refrenget er det en dame som synger -lalala elllerno. Stemma til mannen minner litt om en veldig kjent artist, og det er jo mulig det er han som har denne låta også, husker han hadde en musikkvideo hvor man bevitnet et tre midt i en storby, og med alle påvirkende faktorer som byggeaktivitet og forurensing.. Jeg trenger denne låta så sårt, da jeg har'n delvis på hue :P tuuusen takk for all hjelp sangen heter: Jimney jam jibber & flippity flam flipp - It`s a ;) Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jobbe Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Husker ikke helt hvordan det staves men sånn ca ihvertfall...Laudsprecher - Omnibuss Lautsprecher - omnibus . trur jeg =P Siter 1xStroker 15" (+BF7501) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Surion Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Depeche Mode - Judas Burken - Fjortisboy Siter Bagasjerom SOON finished! Det er ikkje ulovlig å være dum, bare utrolig slitsomt for oss andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Yo gotti - i got em Dj Billy E - Beats 4 my van Young jeezy - Hypnotize 3 six mafia - Late nite tip lil jon - Throw it up Alt fra S.O.A.R Bassmekanik 8ball - hickory dickory petey pablo - vibrate cascada - i miss you young jeezy - air forces 3 six mafia - official crunk junt Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansemann88 Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 - BassHunter - Russian Privjet (Chromeboy 2nd Remix) Ganske rå bass på starten og litt inni sangen! ;D - Niels De Vries - 12 Inch (A1 Rocco vs Bass-T Remix) osv osv.. orker ikke skrive mer! :P Siter ( )2006 Toyota Hiace 4x4 (x)1999 BMW 520i touring (x)1979 Volvo 244 (x)1998 Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Sangen som "Djay" lager i filmen Hustle and Flow. Whoop that trick (instrumental). Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jumpern Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Ok....skal dere teste bassen i bilen, så er vel denne sangen å anbefale på det varmeste: - Prodigy - No Good 2003 (Ingo Mix) Denne sangen har en sinnsyk bass :partyon: Siter Jeh jeh... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg