Gå til innhold

prosjekt 242 gatebil 2005

Ranger emnet

sørmo`n

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Prosjekt ala mye dineros brukt :p sombrero sombrero

Lykke til videre! noen bilder av buret evntuelt resten av bilen? :)

takk for d:)D kommer flere bilder iløpet av dagen/kvelden:)

d blir nokk noe dyrere enn antatt ja men hva gjør d når d blir et sinnsykt leketøy:=)skal legge ut bilde av volvo v70 sivilbil`n til snutn for den ble tagga litt for et par helger sia:)Bilde002.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

500hk, ja den skal slite mye den som god turbomotor skal ha.. volvo er stabilt, men dere skal nok sktu og forsterke mye for å få bremset den til 500... lykke te..

RÅDER fra verdi å vinolia smidde stempel å stålbolter++++++++ så jeg tror motorn tåler 500hk+++++å litt til utn problem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øy...du rappa i den min om T6 maskin..heheh..neida...blir fett det her...men masse bilder....:D

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øy...du rappa i den min om T6 maskin..heheh..neida...blir fett det her...men masse bilder....:D

du må bli med å sitte på noen runder viss biln blir færdi til rudskogen:)tenkte å ha dn færdi til vaaler mn mangler deler for en litn 100tusn enda så må håpe på å få solgt 740tic`n min + ett par biler til...det koster å ha d morro :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider