Gå til innhold

Alu Matter

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
Originally posted by Polizei

Säg bara till så kan jag fixa det ligger på 1400 Svenska Kronor för både fram och bak..... Då e det de finaste alu mattorna du kan få tag i till och med laserskurna:D :D :D

Ok, hørtes interessant ut... Hvor mye koster det å sende dem til Bergen da?????

De er laget etter målene på orginal mattene sant, slik at de passer uten videre problemer?

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag köper in dem från tyskland genom en kontakt jag har på Dietrich.... ligger på 1400kr sen vet ja inte vad det kostar att skicka vidare till dig 150kr ?? kanske..... De till min MkII Passade perfekt bara du kollar min hemsida så ser du lite av dem...

http://www.vw-polizei.tk

/Daniel :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polizei

Jag köper in dem från tyskland genom en kontakt jag har på Dietrich.... ligger på 1400kr sen vet ja inte vad det kostar att skicka vidare till dig 150kr ?? kanske..... De till min MkII Passade perfekt bara du kollar min hemsida så ser du lite av dem...

http://www.vw-polizei.tk

/Daniel :rolleyes:

De så grei ut de.... Hvordan er de festet i bunnen da??? Gir en lyd igjen i løpet av våren eg....

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller ta deg en tur på svinesund. tv boden har begynt med styling. var der idag.... fyfaen!!! det var mye kult der ass... fikk helt vann i munn.. det var masse interiør ting til bilen. blant annet aliminums matter.det er billigere der og attpåtil kursen, og ingen frakt, med tanke på hvis du skal bestille fra et styling firma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

polizei: men du nevnte at du hadde kontakter. skaffer du styling også eller?har en polo 6n og trenger noen skjørter, hvis du kan det. kan jeg få e-mail adressen din? så kan j sende deg over et bilde av de j mener..

-kristine-

kpkp@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider