RS2-GTi Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 Hvor finner jeg den ? En kompis av meg har en 4 Cyl motor som visstnok skal være 180 hk .. står i en Porsche 924 - men cluet er; den ser ut som en vanlig GTi 112 hk. Men bilen går jo helt okei da og veier noen kg ... så tør liksom ikke være hardnakka å påstå det heller ... Noen som har tips ? Står et nummer på blokka men det er delenummeret til VW ... Noen som veit noe om nå sånn motor da ? Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 Foran motornummeret på blokka skal det stå to bokstaver, som skal være motorkoden. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Hvor finner jeg den ? En kompis av meg har en 4 Cyl motor som visstnok skal være 180 hk .. står i en Porsche 924 - men cluet er; den ser ut som en vanlig GTi 112 hk. Men bilen går jo helt okei da og veier noen kg ... så tør liksom ikke være hardnakka å påstå det heller ... Noen som har tips ? Står et nummer på blokka men det er delenummeret til VW ... Noen som veit noe om nå sånn motor da ? Bruker et bilde av nightwlkr sin passat 16vT blokk her jeg for å illistrere.. Motornummeret sitter over veivhusventilasjons-braketten i alu.. det er et flatt felt der helt helt øverst på blokka som er rustet litt.. må som regel skrape litt for å få frem de første bokstavene som er de som sier hva slags motor det er... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 I porshe 924 kom det 2 audi/vw motoren en 1.8 på 125 hk og den samme motoren med turbo og den var på 174 hk Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg