be-4-you.com Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Hei,nå blir det igjenn et arangemang på is Her kan alle få prøvd seg :D :D Der kan du også stille med crosser med ispigg osv VIKTIG: husk sikkerhets utstyr!!!!(HJELM+++) Vi tenke å møte på statoil ved den nedlagte bomstasjonen i Drammen kl 0750 lørdag den 15 feb Dette er for de som er usikkre ppå veien til siggdal NB: Husk filmkameraet ;) ;) Send en påmelding til delta@be-4-you.com å mrk det med vintertreff 15 feb Mvh be-4-you.com crew Siter www.be-4-you.com T 22970305 Fax 22970304 Alt innen: Tuning,styling,dekk,felg,bremser mm Ta kontakt for et godt tilbud ;-) WWW.BE-4-YOU.COM -------------------------------------- Strømsveien 185,0665 Oslo På alnabru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Hva blir reiseruta? Har ikke tenkt å kjøre men er jo artig bare å se på og filme litt og! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
be-4-you.com Skrevet Februar 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Det er et stykke å kjøre fra drammen tror det er ca 8 mil kjører mot hoksund-vikersund så får man se skiltingen til sigdal;) Alle er velkomene!! Leie av bil fra kr 500,- (Rallybil) kjøre med egen bil kr 500,- for hele dagen cross.s. kr 300,- for hele dagen I lavoen er det salg av mat å drikke Anbefalt å kle seg godt !!!:D :D Siter www.be-4-you.com T 22970305 Fax 22970304 Alt innen: Tuning,styling,dekk,felg,bremser mm Ta kontakt for et godt tilbud ;-) WWW.BE-4-YOU.COM -------------------------------------- Strømsveien 185,0665 Oslo På alnabru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Jeg er med!!! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Originally posted by be-4-you.com Det er et stykke å kjøre fra drammen tror det er ca 8 mil kjører mot hoksund-vikersund så får man se skiltingen til sigdal;) Alle er velkomene!! Leie av bil fra kr 500,- (Rallybil) kjøre med egen bil kr 500,- for hele dagen cross.s. kr 300,- for hele dagen I lavoen er det salg av mat å drikke Anbefalt å kle seg godt !!!:D :D Kjører dere forbi gjøvik? Jeg kaster meg på kolonnen ved gjøvik i tilfelle... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Originally posted by NoLimit Kjører dere forbi gjøvik? Jeg kaster meg på kolonnen ved gjøvik i tilfelle... 8 mil til Sigdal fra Drammen, om Gjøvik? Feberfantasier? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stegegjerdet Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Originally posted by NoLimit Kjører dere forbi gjøvik? Jeg kaster meg på kolonnen ved gjøvik i tilfelle... Dersom du skal på Sigdal, så må du køyre: RV 4 til Hønefoss Ta av til RV 35 Køyr til Vikersund Ta av til fylkesveg 287, og køyr til Sør for Eggedal. Tid ca 3 t. ca 200 km. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 aner visst ikke hvor sigdal er hen jeg gitt.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 U got that right!! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 Originally posted by Bauer U got that right!! JAGGU! :cool: :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
be-4-you.com Skrevet Februar 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 Hei igjenn vi tengte å møte på statoil stasjonen som ligger ved den nedlagte bomstasjonen i Drammen på vei mot Drammen :-) Vi tengte å møte kl 0750 å avreise kl 0800 Dette er for alle og for dere som er usikre på veien til sigdal;) Siter www.be-4-you.com T 22970305 Fax 22970304 Alt innen: Tuning,styling,dekk,felg,bremser mm Ta kontakt for et godt tilbud ;-) WWW.BE-4-YOU.COM -------------------------------------- Strømsveien 185,0665 Oslo På alnabru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Februar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 Originally posted by be-4-you.com Hei igjenn vi tengte å møte på statoil stasjonen som ligger ved den nedlagte bomstasjonen i Drammen på vei mot Drammen :-) Vi tengte å møte kl 0750 å avreise kl 0800 Dette er for alle og for dere som er usikre på veien til sigdal;) snakker du om lierbommen? Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Februar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 Originally posted by alex_ander3@hotmail.com snakker du om lierbommen? Ja, og den er nedlagt. Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Februar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 Noen som skal stille opp me "platekontakt-er-gøy-bil"?? jg har en mk1er som hadde hatt godt av et par bulker...:D så på film fra vwaudi treffet i sigdal og det var det et par som hadde det litt moro me et par mk1ere .... synes jg så piirka inni en av dem og.... +at den ene blei dytta bortover av allroaden til TS.... :) Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Februar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 Originally posted by G60Turbo Noen som skal stille opp me "platekontakt-er-gøy-bil"?? jg har en mk1er som hadde hatt godt av et par bulker...:D så på film fra vwaudi treffet i sigdal og det var det et par som hadde det litt moro me et par mk1ere .... synes jg så piirka inni en av dem og.... +at den ene blei dytta bortover av allroaden til TS.... :) Den golfen på bildet der, er det den som var på autofil? Er det du som eier den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg