Gå til innhold

Volvo 245-turbosladding i GT4

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

tja

De slenger herlig rundt på banen :)

Men å filme tv skjerm med videokamera er seriøst ille doh

Også vise to biler hele tiden slik at man aldri ser noe av hvordan en kjører egentlig....

Og kjøringen var jo mye hopping og harry uttaforr :)

Litt lo jeg men det var ikke så "rått"

Men stå på :)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja

De slenger herlig rundt på banen :)

Men å filme tv skjerm med videokamera er seriøst ille doh

Også vise to biler hele tiden slik at man aldri ser noe av hvordan en kjører egentlig....

Og kjøringen var jo mye hopping og harry uttaforr :)

Litt lo jeg men det var ikke så "rått"

Men stå på :)

Hehe, regna med kritikk på denna, ja... :D

Ja, burde vel kjørt rett fra composite og over på pcen, istedetfor å filme tven, men det var litt for mye pes å få til. Og hopping og harry utaforr hører vel strengt tatt med i 245-sladding? :)

Kan man save replays dersom man linker/kjører lan med to eller flere?

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan stiller dere inn 245en for å få til å drifte så bra med den? Av med all Tractioncontrol og oversteer understeer kontrollern skjønner jeg, men sånn ellers?

Ugly is in!

- 09 Scirocco, 82 Golf C

x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6

VWAUDI-Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Vi satt bare oppe midt på natta og fikk skikkelig latterkule av å kjøre gammal 240 i et spill som har all verdens superbiler...

Den svarte (zetec-escy) kjører med det 900-gradersrattet, den hvite (meg) kjører med joypad. Vi har kjøpt all trim man kan få, inkl. fullt justerbar diff som vi har satt opp 5-60-. Dét betyr full sperre når du gir på, ikke sperre når du går av gassen. I tillegg har 4,5 grader negativ camber bak, og økonomi eller komfortdekk på alle fire (husker ikke helt). :D

Er nok ikke akkurat et optimalt oppsett, vi har bare senka maks (bortsett fra den hvite, som er ganske høy i fronten for å få den slitne look'en). Hva er oversteer/understeer-controller? Er det de to driving aids'a som er i tillegg til traction control?

Er vel ikke sikker på om dette kvalifiserer til å kalles drifting akkurat, men rånesladding håper jeg da det kan kalles. Det var ihvertfall meningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er genialt at de har tatt med 245 :)

Men alle driving aids skal av! :)

Må komme igang med GT4 selv snart... Drifta masse i gt3, men fikk aldri noe på video, untatt et lite klipp her

:)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er morro å sladde/drifte, men må nok øve litt mer før det går ann å virkelig drifte...det blir veldig mye ratting når kontraen kommer :D skal nok få laget noen bedre filmer etterhvert bådfe når det gjelder kvalitet og kjørestil.....eller hva ha|||on???? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er morro å sladde/drifte, men må nok øve litt mer før det går ann å virkelig drifte...det blir veldig mye ratting når kontraen kommer :D skal nok få laget noen bedre filmer etterhvert bådfe når det gjelder kvalitet og kjørestil.....eller hva ha|||on???? :D

haha... du hadde glemt å logge deg av sist du var her ha|||on :D :D :D det var i hvert fall jeg som skrev den posten.... :D sånn kan det gå!!!

Ford vant alt.... (I likhet med alle andre merker)

:D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye effekt fikk dere i volvoen???

jeg vurderer å gå til anskaffelse av ratt kule til 900graders rattet.. klarer ikke å ta igjen kontraen.. ;p

vi fikk 271hk ut av den... den sladder bra..... :D det er morro med det 900 graders rattet, men det blir mye ratting når kontraen kommer, men det er treningssak...

Ford vant alt.... (I likhet med alle andre merker)

:D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fytti h**vete detta var kongerått, hahaha. 245 i så nytt spill.. helt rått! Jeg har jo 245TIC sjøl, bare annen farge, *få tak i spillet å øve på hvordan man skal kjøre for så å prøve det i praksis etterpå* :) :) Det ække 242 gruppe A der da?? Hvordan er lyden av motorene og ellers når du kjører 245'en? Noe antydning til "turbo/dump-lyd" ?? hehehehe

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Dette er en bilmodell jeg seriøst aldri hadde trodd skulle dukke opp i Gran Turismo-serien. Den gjør vel ikke akkurat noe stort vesen ut av seg i dette spillet da, men det er gøy at den er der :)

Dritkule med høy front, lav hekk og den verste vingen på taket :dude:

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider