Gå til innhold

bmw e30 cab prosjekt

Ranger emnet

sørmo`n

Anbefalte innlegg

• Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fått no lakk på bilen nå? Eller det sånn suprise suprise frem til treffa begynner kanskje?

Edit: Har forresten en kammerat som kjøpte den lilla 318´en som de bygde på atuomote for ei god stund sida. Myyyye valsing der og, kan jo kutte deg på hjulbuen jo.....

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått no lakk på bilen nå? Eller det sånn suprise suprise frem til treffa begynner kanskje?

har itj fått d enda,holder på å styre m noz å greier notin men natt t 1 mai håper vi å få dn grei til da :) holder på å fundere på 4 stk tv å playstation å mye rart da serru sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Har forresten en kammerat som kjøpte den lilla 318´en som de bygde på atuomote for ei god stund sida. Myyyye valsing der og, kan jo kutte deg på hjulbuen jo.....

bare å passe fingra da :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet, men må ofre litt for looken vettu.... Skulle gjerne gjort det på min og, men når ikke økonomien strekker til så....

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Blir meget bra dette, er min den e36 som står i bakgrunn der håper også den blir brukbar.

var å så på bliene for noen dager siden å de blir meget bra,d kan jeg garantere sombrero kjenner sivert`n godt å han kan d han gjør notin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som et veldig seriøst prosjekt dette her. Gleder meg tilå se det ferdige resultatet :)

Men når du oppdaterer tråden din videre ville det vært lettere å lese på "vanlig" språk, og ikke dialekt ;)

Skal det bli en promo bil?

skal prøve å huske d med dialekt:)blir litt promo bil for http://www.automote.no doh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg fått pioneer avh-p6600dvd,å til nakkestøttene 2stk pyle 7"skjermer plvs7hm..2 stk 6"frontsett infinity kappa series65.5cs til dørene framm,1stk 4" frontsett infinity kappa series 50.5cs til sidene bak..forsterkere:rockford power punch bd 1501 monoblokk

rockford 4 kanaler power punch 851x

subber:2stk rf 12" hx2

ett par kondiser å div:)

dette bør bli bra!!!lommebok??=TOMM:) notin :titties: :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider