Gå til innhold

bmw e30 cab prosjekt

Ranger emnet

sørmo`n

Anbefalte innlegg

• Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Hmm, nå liker ikke jeg de der bilene i utgangspunktet da, men den der ble rimelig bra :) Eneste jeg absolutt ikke likte var de der sølvgrå ninja-kastestjerne "look" greiene over midten! Skulle hatt den helt oransje med de der tribal-flamesene fra bakfanger fram! Men det er bare min mening! :rolleyes:

Ugly is in!

- 09 Scirocco, 82 Golf C

x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6

VWAUDI-Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

In real life ble fronten mye bedre enn ventet! Ellers var der noen detaljer i manko, men gromm bil! :)

tar hjerne imot tips om vilke detalier du/dere mener som mangler:)biln er ikke færdi enda,vi begynte å lakkere om den torsdag å holdt på døyne irundt utn søv fram til bilen sto på banen lørdag,fredagsmorgen klokka 0730 tok vi dn ut av lakkboksen å da var d så si ikke 1stk del på bilen,da begynte vi å montere MYE;)kom hjem for ett par timer siden så nå er d natta....ps:STOR takk til http://www.automote.no å resten av gutta i meldal for kjempe innsats på biln så jeg kunne kjøre dn til våler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skallen er såpass mettet med inntrykk etter treffet at jeg ikke kan sette fingeren på så mye spesifikt :rolleyes: De detaljene jeg tenkte på var vel mest flisespikking på eksisterende ting, men når det har vært sånn hast er det helt normalt :) Imponerende innsats!

Nå er jeg ingen stylingfanatiker, men en diskret vinge hadde gjordt seg. Potta bak bør etter mitt syn bygges om, det har jo gått inflasjon i de "loffgrillerene"...En annen idè kan jo være å ha "lambo" hengsler på panseret også! Og sist, men ikke minst: motorrommet! Der er mye å hente, men planene er vel klare? :) Kanskje du kan legge til et carbon detalj tema? Små bits&pieces her og der som pynter opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den så helt jævlig ut jeg, men det er nå min mening bare.. Tror det særlig var lakkeringa som ikke fungerte i mine øyne. Plastikkmessig så den jo ikke så dum ut med unntak av grill/panser partiet.

Men men, moro at noen tar den helt ut også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skallen er såpass mettet med inntrykk etter treffet at jeg ikke kan sette fingeren på så mye spesifikt :rolleyes: De detaljene jeg tenkte på var vel mest flisespikking på eksisterende ting, men når det har vært sånn hast er det helt normalt :) Imponerende innsats!

Nå er jeg ingen stylingfanatiker, men en diskret vinge hadde gjordt seg. Potta bak bør etter mitt syn bygges om, det har jo gått inflasjon i de "loffgrillerene"...En annen idè kan jo være å ha "lambo" hengsler på panseret også! Og sist, men ikke minst: motorrommet! Der er mye å hente, men planene er vel klare? :) Kanskje du kan legge til et carbon detalj tema? Små bits&pieces her og der som pynter opp..

motor rom skal fikses opp betraktelig,tenker på å bygge ny motor m elektromotiv å full pakke men vet ikke hvordan motor jeg skal bruke enda,ser etter en m5 utn ledningsnett å hjerne så viss noen har noe slikt så å selge så si ifra:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider