Stephan Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 alkohol - bil...neei! word........ Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Å kjøre etter å ha drukket er uaktuelt! Derfor hadde det vært kult om det hadde vært en plass man kunne overnattet eller hatt gode bussforbindelser, eller man kan bli hentet av noen venner. Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolgnes Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Amcar cruise night med farfars bil :) Hvem er farfaren din/hvilken bil har han? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Hvem er farfaren din/hvilken bil har han? Han heter Knut og har en 1967 Chevrolet Malibu Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Ahh. I år blir jeg og se med bil jeg og! :D Bare å si fra når\hvor så skal jeg komme jeg. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimman Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 me too.. Savner biltreff noe så fælt jeg, har holdt ut gjennom hele vinter uten noe form for biltreff og det er ikke moro! Håper dato og sted dukker opp snaaart.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Hva med å dra igang en streetmeet snart da? Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Hva med å dra igang en streetmeet snart da? JAA!! Men da må jeg sitte på min egen bil jeg da :( Men kommer på streetmeet garantert....!! Lenge siden sist no...Ikke noe skikkeli siden piren i fjor...(Det var KNALL!)...Så folkens...I sommer er det skjerpings! Alle må møte opp på piren engang i sommer ass....Men få til flere meet's før den tid da...Må ha noen oppvarmingsmeet vettu! ;) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Her har du en kjapp oppsummering :) Lørdag 30. April - Treff i regi av Nordmøregatebilklubb på Lånke. Mandag 16. Mai - Trondheim Motor Show på KBS-Senteret, Leangen. Lørdag 28. Mai - BRS Sound-Off 2005. (Bilradiospesialisten på Nardo) Lørdag 23. Juli - Japmeet på lånkebanen. Lørdag 10. September - Treff i regi av Nordmøregatebilklubb på Lånke. @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Her har du en kjapp oppsummering :) Lørdag 30. April - Treff i regi av Nordmøregatebilklubb på Lånke. Mandag 16. Mai - Trondheim Motor Show på KBS-Senteret, Leangen. Lørdag 28. Mai - BRS Sound-Off 2005. (Bilradiospesialisten på Nardo) Lørdag 23. Juli - Japmeet på lånkebanen. Lørdag 10. September - Treff i regi av Nordmøregatebilklubb på Lånke. @lpher Disse treffene på Lånke, er det noen krav for å få være med? Ellers virker det som om man må være medlem i en eller annen klubb for å slippe til :( Men uansett....Noen som orker å "arrangere" en liten streetmeet om ikke så alt for lang tid? Jeg kunn egjerne gjort det men er så opptatt med skole og arbeid i en klubb. Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Disse treffene på Lånke, er det noen krav for å få være med?Ellers virker det som om man må være medlem i en eller annen klubb for å slippe til :( Men uansett....Noen som orker å "arrangere" en liten streetmeet om ikke så alt for lang tid? Jeg kunn egjerne gjort det men er så opptatt med skole og arbeid i en klubb. Alle de nevnte lånketreffene er det jo bare å møte opp på skulle jeg tro :) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunaTIC Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Heisann! Det er lånkebanekjøring 3 juni også. Da er det NORSK RÅNEBILFESTIVAL som arrangerere. Dette treffet/banekjøringen er for alle. Det er bare å møte opp. sendte forresten ut en tekstmld om det var noen som ville være med på et lite ministreetmeet en kveld. to kvelder senere sto det 60(!) biler og ventet på oss. Kjørte fra Verdal til steinkjer og til levanger. Det var arti at så mange kom bare pga av jungeltelegrafen. Vi kan jo samle troppene og ha et streetmeet i Tronheim sammen med dere en kveld??!? Minner dere alle bilgutta om festivalen på verdal 19-21 august. For mer info: http://www.raan.no MVH lunaTIC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirhaak Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=69264 Hva med å komme dit da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunaTIC Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Hei. ja skal prøve å få med noen. Problemet er at jeg sitter i skrivende stund ute på nordsjøen på en plattform, men jeg skal sende melding om treff hjem så får vi se hva som skjer. Husk å sende mail til meg neste gang det skjer noe sånt da?? Det hadde vært j**li art å fått til et litt større treff. sammen med flere. lunaTIC http://www.raan.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirhaak Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Ja, må si at jeg gleder meg at treffene starter for fult i sommer! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg