HemiCuda Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 tror kanskje dette stemmer litt jeg :D (vet den er gammel ) :rolleyes: Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 hehe.. tror den der stemmer ganske bra ja! :D :D lol lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Februar 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 hahaha... prøv denne.... og ha på lyd :D http://isd.usc.edu/~barney/Pics/romance.swf Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Originally posted by HemiCuda hahaha... prøv denne.... og ha på lyd :D http://isd.usc.edu/~barney/Pics/romance.swf grrrrrrrrrrrr........DEN DER skal du få igjen for en gang!!!!!!!! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Faen som jeg skvatt! damndamn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 boxing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsgeorg Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 http://isd.usc.edu/~barney/Pics/romance.swf: hehe...den var bra... skvatt nesten ut av stolen:D Men når det gjelder bildet, så er det jo en ting som er litt rart... dama ender aldri opp noen plasser, bare går, går, går, og atter går.. (minner meg litt om dama mi som skulle handle en bukse, og hun viste presis hvilken, men det tok vel fortsatt 1,5 time, og enda var det kun 1 liten butikk :D ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Februar 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 æ lik å skræm folk :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Originally posted by HemiCuda tror kanskje dette stemmer litt jeg :D (vet den er gammel ) :rolleyes: hahaha!! så sant, så sant lol lol Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Dæggern jeg skvatt... Not.. PC'n lægger så lyden kom før bildet... Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Februar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 fy faen..hoppa nesten a stolen as...det er noe a det støggeste jeg noen gang har sett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg