Gå til innhold

noen spm til dere med peiling!

Ranger emnet

eGtTurbo

Anbefalte innlegg

byttet radiator i går.. Kjøpte en brukt, men på den var det to utgangshull som jeg ikke hadde på min! Hva er det forno?

Ligger det ferdig lagt opp til el speil selv om det er manuelle speil på bilen?

Ligger det ferdig lagt opp ledninger til el. vinduer selv om det er manuelle nå?

En annen viktig sak, har dødsens lyst påratt justering i høyden. Er det standard på Vectra 2000 og det er vel ikke mye kluss å sette justering over på min 2.0i uten justering?

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du hadde lagt ved bilde av radiatoren, ville det ha vert mye enklere å si hva de ekstra tilkoblingene kan være.

En 'vanlig' radiator har tre tilkoblinger mener jeg. Inn, ut og tilkobling til ekspansasjonstank.

Muligens er det tilkobling for oljekjøling (oljekjøler), kjøling av servostyreolje, eller til klimaanlegg på den du har fått.

Servostyringen har som regel rør som går fremfor radiatoren, så jeg tviler på at det er dette.

Muligens har radiatoren har stått på en bil med automatgir, og at det er oljekjøleren til dette giret.

Tipper også at radiatoren i disse tilfellene er delt i to deler innvendig.

Mest trolig er det tilkoblingene til klimaanlegg. På min har jeg egen radiator til dette, men så har jeg uoriginalt klimaanlegg også da:(

Når det gjelder speil, så tror jeg du må ha CD-utgave eller bedre.

Tror ikke GL-utgaven har disse kablene i ledningsnettet.

Enkleste er nok å skru av et speil, og se om det ligger noen løse ledninger bak det.

Høydejusteringen må jeg overlate til noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
byttet radiator i går.. Kjøpte en brukt, men på den var det to utgangshull som jeg ikke hadde på min! Hva er det forno?

Ligger det ferdig lagt opp til el speil selv om det er manuelle speil på bilen?

Ligger det ferdig lagt opp ledninger til el. vinduer selv om det er manuelle nå?

En annen viktig sak, har dødsens lyst påratt justering i høyden. Er det standard på Vectra 2000 og det er vel ikke mye kluss å sette justering over på min 2.0i uten justering?

det er sikkert en ac radiator du har fått. el-speil er bare på GLS.. Bytt hele rattmekanismen,, det er ganske enkelt.. Hadde vert kult å få sett noen bilder av bilen..Ledning til vindu er det ikke.det sitter en rund kontakt mellom dør og bil.. ta opp den å se hvor mange ledninger det er der. er det bar to så er det kunn til høytaler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...