zub Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Vifta i kadetten har tatt kvelden, og jeg har en ganske ny vifte ifra Ascona liggende, så da lurte jeg på om noen vet om den passer i kadetten ? Kjekt å vite så slipper jeg å skru opp for ingen nytte før jeg får kjøpt ny eventuelt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Noen som vet ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Skal ikke si sikkert men tviler, hvertfall ikke bolt on.. Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mike Sierra Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Skal ikke banne på dette, men det er et helt annerledes varmeapparat på Kadetten kontra Asconaen, så jeg mener at det ikke er samme vifta. Det betyr ikke at du ikke kan modifisere den til å passe, men jeg tror det er endel jobb hvis det er mulig. Siter MS Audi S4 Renault Trafic Monza 2,5E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Okey, hvis ikke det er ganske "bolt on" så kjøper jeg heller en ny. Men ettersom jeg har en ganske ny til ascizz liggende så hadde det vært jævla enkelt :) Takk for svar ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg