Plixzard Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Jeg skulle gjerne hatt meg Smokey and the Bandit - The Soundtrack. FInner den ikke i norge. Og i utlandet er den på kassett. Noen som vet om noen steder den er i norge? Eller sender billig til norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolgnes Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Jeg skulle gjerne hatt meg Smokey and the Bandit - The Soundtrack. FInner den ikke i norge. Og i utlandet er den på kassett. Noen som vet om noen steder den er i norge? Eller sender billig til norge. Mener da å ha sett en reklame på tv.. greatest movie hits eller noe, trur kanskje den er på den skiva.. eller er jeg helt på jordet nå?? :/ har du sjekka på nettet da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plixzard Skrevet Mars 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 jeg skal ha en cd medalle sangene, ikke bare en som du mener. takk likevel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Noen som har Lee Greenwood med Bandit Express. Fra Smokey and the bandit 3 Msn: Bj87_2@hotmail.com Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driver Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Jerry Reed synger flesteparten av sangene i den første filmen, søk på han og du vil finne sangene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driver Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Nå husker ikke jeg hva alle sangene heter i farta, men var vel The ballad of Jesse James, The bandit, Eastbound and down.. pluss fler jeg ikke husker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Har alle låtene nevt over her.....men jeg leter etter Lee Greenwood med Bandit Express. Den spilles i førsten av 3`n, da ha dere laste bil sjåføren blir the bandit, og driver og sladder rundt. Har søkt på dc osv....men nesten ingen, de jeg finner funker ikke. http://www.dickfeller.com/songs/banditexpress.htm Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Ingen... :bump Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg