Gå til innhold

Vibrasjon

Ranger emnet

nilsgeorg

Anbefalte innlegg

Har en 14" sub i bilen min, men det er en ting som irriterer meg veldig, og det er at jeg har en meget fin lyd inne i bilen, men utenfra så er det enorm diring fra ett eller annet. Har sjekket skiltet bak, men det sitter fast, og lytene sitter fast. Har også sjekket reservehjulet, men det sitter også fast. Noen som har noen ide'er for hva som kan lage disse ulydene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på vectran min er det hele bakfangern som rister:eek: :)

kan og være luka?!

Bare å prøve seg fram ved å holde fast ting etter tur det, husk at du kjører en gammel opel:)

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke festet den enda:(

forslaget over er nok ingen dum ide, hvis du gidder....

Jeg hører ikke dette inne i bilen alikevell jeg, så jeg tar det ikke så tungt:) sliter mere med at metall_hatte_hylla vibrerer noe jævlig(sedan), det er mera slitsomt.

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Speeder

har ikke festet den enda:(

forslaget over er nok ingen dum ide, hvis du gidder....

Jeg hører ikke dette inne i bilen alikevell jeg, så jeg tar det ikke så tungt:) sliter mere med at metall_hatte_hylla vibrerer noe jævlig(sedan), det er mera slitsomt.

Det problemet hadde jeg også før, men jeg satte bare en skrue inn igjennom hattehylla og inn i kanten under vinduet(må ikke treffe pakningen), og da var det bare og stramme på, så sitter den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider