Gå til innhold

Erfaring med Veng?

Ranger emnet

Laaars

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen her som har handlet deler til Einser igjennom Veng / Vreng?

Er det virkelig vreng for å få de på?

Skal ha grill og fangere, evt. panser og skjermer.

Men hovedsaklig grill og fangere i første omgang. Passer de fint?

Er det kromlist på grillen man kjøper derfra?

På forhånd takk!

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får heller hente skjermer på hoggern om nødvendig :)

Noen som har grill og fangere fra Veng? Hvordan passer de?

Kjipt om de henger, eller om det er glipper på grillen osv.

har 2 plastfangere til 1`ergolf liggende, du kan få begge for 400,-. Kromlist og greier. de ligger i bærum. send meg en mail på golf_of_78@hotmail.com . Har uoriginal høyre framskjerm på golfen min. eneste som ikke var som det skulle er at den stikker 2mm for langt ut med kanten foran ( der hvor panseret går over i skjermen, ovenfor grillen liksom). Kjøper du fangerne kan vi ta en prat og så kan du se hvordan det ble ;). Nye uoriginale framskjermer er billigere på norsk bildelsenter i lier, der koster de 313,- stk da jeg spurte i oktober.

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på utkikk etter helt svarte fangere uten krom ;) Men det går kanskje an å fjerne kromlistene så de blir "vanlige"?

Skal tenke på det uansett... tar kontakt seinere om jeg skal ha de.

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på utkikk etter helt svarte fangere uten krom ;) Men det går kanskje an å fjerne kromlistene så de blir "vanlige"?

Skal tenke på det uansett... tar kontakt seinere om jeg skal ha de.

Om du peller av chromlistene så sitter du igjen med en gummiprofil som skal holde lista fast. Gjør oss som vil ha slike fangere en tjeneste og skaff deg vanlige, svarte fangere fra høggern, eller kjøp de nye fra f.eks Veng til ca 800 kr stykket. Bra passform og bilen blir seende frisk og vakker ut.

Forresten så har de med chromlista gått ut (selv om de står på Veng sine hjemmesider ennå). Jeg fikk tak i den siste foran til bruksbilen min i fjor. Bak måtte jeg nøye meg med en fra høggern.

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig galt med de fangerene du har på Golfen din Laaars?

Er egentlig bare frontfangeren jeg skal bytte, men om jeg først bytter tar jeg både forran og bak.

Plastikken har hoppa av selve fangerjernet på høyre side, og dette må man jo ha presse for å få på plass igjen :rolleyes: Pluss at ved sidefestene er det skruehull etter at de var skrudd i festet fra utsiden med treskruer.

Böhser Onkël: Svarte fangere blir det. :) Med mindre jeg bestemmer meg for å sveise om bakplata til smale lykter og kjøpe kromfangere, men det tviler jeg på at skjer. Liker svarte fangere også.

Satser på Veng da, om jeg først skal kjøpe nytt.

Kanskje jeg finner noen hele og fine på hoggern jeg kan svinge over med litt bumpershine så de blir svarte og fine igjen.

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får du tak på kromfangere, KJØP DEM!

Leste i klokkerholm katalogen ( nesten det samme som veng, men er fra sverige eller danmark) at de solgte ny kromfanger til golf 1, men bare foran og det stod ingen pris :( Er det noen andre som er interesserte i mine fangere så base sleng inn et bud, de kan gå for under 400,- for begge....

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg skal ha kromfangere ser det ut som jeg må kjøpe de nye, og det er jo ganske dyrt.

Får kjøpt de her.

€199 og €225 pr. stk... pluss fester og greier.

EDIT:

€564 for begge fangerne, endestykker og fester.

Ca. 4600,- da.

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får du tak på kromfangere, KJØP DEM!

Leste i klokkerholm katalogen ( nesten det samme som veng, men er fra sverige eller danmark) at de solgte ny kromfanger til golf 1, men bare foran og det stod ingen pris :(

For å si det slik er det vel klokkerholm deler du får hos veng...

Bjorn Lunas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag sendte jeg en mail til klokkerholm og spurte hvorfor de ikke produserer de gamle -78 fangerene å fikk dette svaret tilbake:

Vi har haft dem i programmet, men de er udgået, da der ikke var noget salg i dem.

Trodde mange ville ha disse jeg.. Inkludert meg selv!

Bjorn Lunas

Lenke til kommentar
Del på andre sider