pettergutt Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Jeg lurer på å kjøpe en smart som bil nummer to. Men lurer på åssen der er på vinterføre med tanke på den korte akselavstanden og slike ting. Vil den ikke snurre for et godt ord? Noen her inne som har en smart som vil dele erfaringer? Og hvordan er det med esp på eldre smart? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Ingen som har en slik bil på forumet? Merkelig........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 du må nok si hvilken smart .. er mange smarter Smart Fortwo Smart Crossblade Smart Roadster Smart Forfour (eneste jeg tror er ok i snøen ettersom det er en bil på størrelse med Colt/yaris osv .. er faktrik bygget på en colt:P) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Hmm, ja det er sant. Tenkte ikke så langt jeg....hehe Er lissom bare en bil som er smart, og det er fortwo. De andre er liksom bare mislykkede biprodukter etter min smak. Men som sagt, fortwo altså. Det som bekymrer meg er den korte akselavstanden. Vet den er fryktelig "stump" å kjøre. Hadde den som leiebil i italia en uke i sommer, men jeg har tilgode å kjøre den på glatt føre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Hmm, ja det er sant. Tenkte ikke så langt jeg....hehe Er lissom bare en bil som er smart, og det er fortwo. De andre er liksom bare mislykkede biprodukter etter min smak. Men som sagt, fortwo altså. Det som bekymrer meg er den korte akselavstanden. Vet den er fryktelig "stump" å kjøre. Hadde den som leiebil i italia en uke i sommer, men jeg har tilgode å kjøre den på glatt føre. kjører rundt i en smart på jobben, du klarer nesten umulig å snurre med den, den er grisemorsom på vinterføre.. er tracktion controll, elektronisk stabilisator, anti spinn u name it og greier på de, så du behøver hvertfall ikke å engste deg for snurring med mindre du gjør alt for å prøve å snurre bevist. en utrolig morsom bil. noe mere du lurer på så bare spør hehe Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Godt å høre. Nå snør det jo som bare rakkern, så jeg tror jeg forter meg bort til bertel o steen og tester en før snøen blir borte. Tror jeg bestiller en med det samme. En cab til sommern:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Rodster, crossblade eller en vanlig Smart fortwo med ragtop? Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Smart Fortwo Passion cab. Farge har jeg ikke bestemt meg helt for ennå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Så du sier at smart roadster er en dårlig biiprodukt... grrrrrrrr Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Hehe....nei, jeg sier ikke det. Men Smart er liksom Fourtwo-bilen. De andre kunne heller vært produsert av en annen. De er sikkert like bra som andre biler :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Jeg skjønner hva du mener, men må jo ikke dømme et bilmerke til å kun være den første bilen de seller. Er fra nordstrand jeg også, kjenner jeg kanskje deg? (Litt offtopic) Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Kanskje....hvem vet. Jeg er 73 modell, og var tungt inne i moppædmiljøet på nordseter den gang det var aktuelt :) Så nå at du var litt yngre enn meg, så da tviler jeg at du kjenner meg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Ja, du har et par år mer en meg på tellr'n. Trodde ikke jeg kom til å se noen fra nordstrand her uansett.. uansett kult! Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Så du sier at smart roadster er en dårlig biiprodukt... grrrrrrrr Smart Brabus Roadster er griiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisefeit med all interiør i skinn, feit brabus ratt og alle detaljer i brabus-stil, 18" brabus felger og brabus understell og brabus-trimma motor :D Roadster er uendelig mye fetere enn cab'en :) Har sansen for de bilene ja :) Spess når det er snakk om 750kg og bakhjulstrekk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 tracktion controll, elektronisk stabilisator, anti spinn u name it og greier på de, så du behøver hvertfall ikke å engste deg for snurring med mindre du gjør alt for å prøve å snurre bevist. rister nok godt i den lille bilen når stabilisatoren slår inn, hehe. Men en ting, hva skal du med antispinn?? :fingers: Litt seriøst: Kommer alle modeller av Smart med ESP? Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg