Gå til innhold

Smart på snø

Ranger emnet

pettergutt

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

du må nok si hvilken smart .. er mange smarter

Smart Fortwo

Smart Crossblade

Smart Roadster

Smart Forfour (eneste jeg tror er ok i snøen ettersom det er en bil på størrelse med Colt/yaris osv .. er faktrik bygget på en colt:P)

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ja det er sant. Tenkte ikke så langt jeg....hehe

Er lissom bare en bil som er smart, og det er fortwo. De andre er liksom bare mislykkede biprodukter etter min smak.

Men som sagt, fortwo altså. Det som bekymrer meg er den korte akselavstanden. Vet den er fryktelig "stump" å kjøre. Hadde den som leiebil i italia en uke i sommer, men jeg har tilgode å kjøre den på glatt føre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ja det er sant. Tenkte ikke så langt jeg....hehe

Er lissom bare en bil som er smart, og det er fortwo. De andre er liksom bare mislykkede biprodukter etter min smak.

Men som sagt, fortwo altså. Det som bekymrer meg er den korte akselavstanden. Vet den er fryktelig "stump" å kjøre. Hadde den som leiebil i italia en uke i sommer, men jeg har tilgode å kjøre den på glatt føre.

kjører rundt i en smart på jobben, du klarer nesten umulig å snurre med den, den er grisemorsom på vinterføre.. er tracktion controll, elektronisk stabilisator, anti spinn u name it og greier på de, så du behøver hvertfall ikke å engste deg for snurring med mindre du gjør alt for å prøve å snurre bevist. en utrolig morsom bil. noe mere du lurer på så bare spør hehe

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Jeg skjønner hva du mener, men må jo ikke dømme et bilmerke til å kun være den første bilen de seller.

Er fra nordstrand jeg også, kjenner jeg kanskje deg?

(Litt offtopic)

2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT

X 2006 Mitsubishi Colt CZT

X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI

X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk

X 2003 Smart Roadster Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du sier at smart roadster er en dårlig biiprodukt... grrrrrrrr

Smart Brabus Roadster er griiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisefeit med all interiør i skinn, feit brabus ratt og alle detaljer i brabus-stil, 18" brabus felger og brabus understell og brabus-trimma motor :D Roadster er uendelig mye fetere enn cab'en :) Har sansen for de bilene ja :) Spess når det er snakk om 750kg og bakhjulstrekk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tracktion controll, elektronisk stabilisator, anti spinn u name it og greier på de, så du behøver hvertfall ikke å engste deg for snurring med mindre du gjør alt for å prøve å snurre bevist.

rister nok godt i den lille bilen når stabilisatoren slår inn, hehe. Men en ting, hva skal du med antispinn?? :fingers:

Litt seriøst: Kommer alle modeller av Smart med ESP?

-endorfun- www.smartforum.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider