Banzai84 Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Tenkte det var på tide med en ny post under 8 Serien! Slenger først og fremst ut en link man MÅ sjekke ut. Det er den ultimate 8`serie linken eller E31 om du vil. Filmer, bilder, FaQ, linker osv osv.. Bla. film av 850Csi i 303kmh.. http://www.e31.net Foreslår diskusjon videre på denne tråden :rolleyes: Gudd kveld Siter X 84`Honda Accord Ex 1.6 X 01`Saab 9-5 2.0t (tjenestekjøretøy) X 91`Peugeot 605 SV 3.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 E31'enere er råe biler, men de er dyre i både innkjøp og vedlikehold.. Vi får se når jeg blir eldre :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 850 Var jo flaggskipet til BMW... en rå bil,Har hatt en CSI selv og det er en skikkelig versting.. mye som er anneledes der i mot en vanlig 850.. mere POWER, 4 hjuls sving, mere utstyr og ikke minst 6 trinns manell kasse... det er i alle fall en jevla flott bil... Siter INGEN tingen er perfekt orginalt! 1249HK-1588NM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parker Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 hva brukte den på mila? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Tenkte det var på tide med en ny post under 8 Serien! Slenger først og fremst ut en link man MÅ sjekke ut. Det er den ultimate 8`serie linken eller E31 om du vil. Filmer, bilder, FaQ, linker osv osv.. Bla. film av 850Csi i 303kmh.. http://www.e31.net Foreslår diskusjon videre på denne tråden :rolleyes: Gudd kveld Bra nett side! BMW 850 er veldig fine biler. :) Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limkork Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 jeg leste på en side at ved vanlig kjøring går det 1,5 på mila, mens ved litt høyt turtall over litt lengre tid går det 2,5 + Siter På utkikk etter turbobil. x83 Wolfsburg Einzer GTI. x85 E30 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bug Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 vil jeg ha? JA TAKK. sitter og leiter på finn.no og via onkler i tyskland, noen som har noen bra sider? leiter ikke etter noe mindre 850! er jo snakk om kosebil detta ;) må ha en til sommertider ;) Siter - Bmw 525i 88 mod = Solgt - Bmw 520ia induvidual 97 mod = Eies Live to rock, drink and fuck. Mess with the best, die like the rest :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V12 POWER Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Eier for øyeblikket en BMW 850 ;) Bare elsker den bilen..... Skal på nylakkering til høsten og så inn i garasje for vinteren, så er den så god som ny til våren igjen ;) Står i tromsø nå- V12 Power Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
butrus_ Skrevet Desember 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2010 Denne filmen er det noen pene 850 på:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
butrus_ Skrevet Desember 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2010 har ikke så mye å stille opp med mot en M3 akkurat:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
butrus_ Skrevet Desember 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2010 Fy faen for en lyd:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
butrus_ Skrevet Desember 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2010 må bare legge ut en video til..denna bilen her,er faen meg så fin:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Desember 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2010 jeg leste på en side at ved vanlig kjøring går det 1,5 på mila, mens ved litt høyt turtall over litt lengre tid går det 2,5 + Nope , en 850 bruker ikke så mye , jeg har en 850CSi og vet det :-) En kan med veldig følsom gass komme ned på 1 liter på mila ved langkjøring og Norske hastigheter.( men da er det ikke morro å kjøre ) Men faktisk forbruk på de to siste langturene mine var Stavanger - Sverige og tilbake 1.13 ( med en del relativt høye hastigehter i Sverige ) Stavanger Tyskland og hjem med mye høyfart 180-250 1.33 på mila begge tanker. Vanlig rikkekjøring ja 1,5. Turtall er forøvrik ikke så høyt på disse bilene 200km = 4000omdr Bilen Min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
butrus_ Skrevet Januar 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2011 Nope , en 850 bruker ikke så mye , jeg har en 850CSi og vet det :-) En kan med veldig følsom gass komme ned på 1 liter på mila ved langkjøring og Norske hastigheter.( men da er det ikke morro å kjøre ) Men faktisk forbruk på de to siste langturene mine var Stavanger - Sverige og tilbake 1.13 ( med en del relativt høye hastigehter i Sverige ) Stavanger Tyskland og hjem med mye høyfart 180-250 1.33 på mila begge tanker. Vanlig rikkekjøring ja 1,5. Turtall er forøvrik ikke så høyt på disse bilene 200km = 4000omdr Bilen Min faen meg fin bil du har:) mye måtte du gi for den da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Januar 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2011 Den ble dyr du, hentet den i Munchen og når staten var ferdige med og flå meg så kom den på 460 Tusen. Har i tillegg kostet på den ca 40 tusen etterpå for og få den helt topp stand med kun orginale deler. Nettop ferdig med service og rens / polering av motorrom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg