Gå til innhold

VINTER VIDEO: Volvo "til salgs ;-)..."

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

En bekjent skal kaste 240 stv sin på dyngen i morgen. Snøen har falt i hele dag, så det passet perfekt til å lage en siste liten vintervideo med den. har redigert sammen noe i all enkelhet, så jeg håper dere liker det. Kanskje er det noen snille sjeler som har lyst til å kjøpe den også? :fingers:

Filmen her!

bil.jpg

EL DIABLO Alias Italiano Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmmmmmmm Hvor blir det av hoppinga? Breisladd i mer enn 4 km/t? Filing i autovern på motsatt side? osvosvosv

Er det som betegnes med herjing.....

Kunne gjort det samme så dette med mora mi sin Corolla, og tror det hadde vært mer underholdende.......

Skal en Volvo dø, så skal den nå iallefall være oppbrukt før den kommer til dynga.

Men.....er kanskje bare meg?

1990 Volvo 740 Turbo Intercooler

1986 Volvo 745 Turbo Intercooler

1986 Volvo 745 Turbo Intercooler Automat

1989 Volvo 740 GL

1997 Honda CBR 900RR Fireblade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der kategoriseres ikke som grisekjøring i det hele tatt! :p Har herja verre med beetlen min og den er jeg steike redd for å har aldri tenkt å selge den! :) dere klarer da bedre enn det der? ;)

Ugly is in!

- 09 Scirocco, 82 Golf C

x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6

VWAUDI-Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ikke nok med at det var latterlig kjedelig, dere har også slengt på den mest råtne 90-talls "dance"-låta jeg har hørt på lenge. Gratulerer med vinterens dårligste bruk av 240 thumpsup

- BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil

x BMW E28 518i '85

x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91

x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90

rakanishu - drifting away

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle bli en rå video. Først snakket eieren om slegger, knuse i autovernet osv, men så feiget han ut. Det var ikke føre til noen ting i går uansett. Var så jævlig med snø at en hadde hatt store problemer med å komme bort til autovernet også.

Planen var å knuse den også få med oss en som hadde en landcruiser for å slepe vraket. Men han orket ikke å være med likevell. Vi andre hadde ikke veigrep eller bil til å få den med oss heller hvis den satt seg skikkelig fast.

EL DIABLO Alias Italiano Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bekjent skal kaste 240 stv sin på dyngen i morgen. Snøen har falt i hele dag, så det passet perfekt til å lage en siste liten vintervideo med den. har redigert sammen noe i all enkelhet, så jeg håper dere liker det. Kanskje er det noen snille sjeler som har lyst til å kjøpe den også? :fingers:

halla:) 240gjengen, jeg kjørte selv en 240 på dynga, eller hanøy idag, men den hadde sommerdekk og som sagt var det jo jævli med snø på veiene, så jeg kom meg så vidt fram, men hadde det vært tørk vil jeg love dere alle at den bilen hadde det ikke vært mye igjen av:)

men men, fikk no tatt motoren på den, kjørte den med meget høyt turtall helt til det smalt og blårøyken stod:) det var gøyt og komme på dyngen da, først røyken også bilen!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahaha Detta gikk fort!!. Dere har gjort det helt feil ass! Du går jo rett ned på esso og kjøper deg hurtigkjettinger å hever dem på bakhjula. Må jo pløye litt skikkelig! -Å dessuten, når det nesten ikke er bulker i det hele tatt, da leverer du ikke traktor'n tell dynga!

Eksempel på åssen det skal gjøres:HER

RiskokerPowwah!! :rolleyes:

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahaha Detta gikk fort!!. Dere har gjort det helt feil ass! Du går jo rett ned på esso og kjøper deg hurtigkjettinger å hever dem på bakhjula. Må jo pløye litt skikkelig! -Å dessuten, når det nesten ikke er bulker i det hele tatt, da leverer du ikke traktor'n tell dynga!

Eksempel på åssen det skal gjøres:HER

RiskokerPowwah!! :rolleyes:

jaja, hadde jeg hatt penger til å bare gå og kjøpe kjetting for en dag hadde jeg gjort det, men i dette tilfelle skulle jeg bare herje den litt å få bilen på dynga! men mulighetene kommer nok flere ganger:)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, hadde jeg hatt penger til å bare gå og kjøpe kjetting for en dag hadde jeg gjort det, men i dette tilfelle skulle jeg bare herje den litt å få bilen på dynga! men mulighetene kommer nok flere ganger:)

-Er jo ikke noe problem det da..! Er jo bare å legge ut for kjettinger også selge f.eks: dørere på bilen siden dem ikke er bulka (etter det jeg så) tjener greit rundt 1000kr for alle dørene hvis man har salgsinstinktet :) hehehe

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider