Gå til innhold

Mitt første glassfiber prosjekt

Ranger emnet

Desmond Tutu

Anbefalte innlegg

Jau jarn, har tenkt på å starte med glassfiber lenge nå. å i helga ble de oppstart på mitt aller første glassfiberprosjekt. har 0 elrfaring med dette! så blir spennende å se om det blir bra.

.... ååå ettersom jeg ikke forstår hvordan i f... jeg legger ut bilder her... så legger jeg ved link

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=21313

Noen som har nå tips om hvordan jeg skal få til å trekke opp det der med SKY?

prøvde før i dag. men det ville liksom ikke sitte!

jeg brukte Torshow spray lim. kanskje ikke det beste valget.

tips mottas med takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Skal det trekkes etterpå, var det så og forstå? Eller skal det pusses og lakkeres? Denne polyester smørja smørte du inn i stretch lakenet.. Skal det ikke mer til for å lage noe sånt?

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau jarn, har tenkt på å starte med glassfiber lenge nå. å i helga ble de oppstart på mitt aller første glassfiberprosjekt. har 0 elrfaring med dette! så blir spennende å se om det blir bra.

.... ååå ettersom jeg ikke forstår hvordan i f... jeg legger ut bilder her... så legger jeg ved link

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=21313

Noen som har nå tips om hvordan jeg skal få til å trekke opp det der med SKY?

prøvde før i dag. men det ville liksom ikke sitte!

jeg brukte Torshow spray lim. kanskje ikke det beste valget.

tips mottas med takk

For å trekke med vinyl/skai må du ha bra vinyl(flexibel) og riktig lim, spraylim funker fint som deodorant ikke noe annet.... jeg bruker RF sitt røde kontaktlim, gul casco funker også, men ikke så bra...:)

send meg en pm eller mail så kan jeg hjelpe deg med det du evt trenger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så jo bra ut sålangt, men bare lurer på en ting, ser ut som at det er det gamle høytalerdekslet som du har støpt en kasse utenpå? hvis det stemmer, åssn skal du feste det skikkeligt og kunne du kanskje støpt innover i døra også så du får litt mere volum på kassa?

nei det er ikke det gamle høytaler dekselet jeg kar støpt kasse utenpå! var engang ei sånn oppbevarings lomme der. men den er vekk.

bunnen i den platedingsen jeg har laga skal å skjeres ut. slik at jeg får høytaler`n inn der.

å hvordan jeg skal feste det?.... det tar vi når den tid kommer. vet ikke selv enno! blir vell å lage no brakkett lignende sak på baksida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da etter litt forsinkeler er delene trekt opp! prøvde med biltema vinyl å torshow spraylim til å begynne med! men gikk dårlig!

men fikk tak i skikkelig vinyl å skikkelig lim! å da ble det lett som en lek.

synnes di ble bra jeg! mangler bare å montere disse i bilen nå! men det blir i påska!

ferdig.

Linkene dine funker ikke for oss som ikke er medlem i VW Audi forumet, bruk heller Photobucket , det er gratis og funker veldig bra til å linke til bildene dine.

Har akkurat begynt med mitt eget glassfiber prosjekt og hadde vært moro å sett resultatet ditt:)

Mvh

Pål B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er`n ferdig.

meget fornøyd med resultatet! er jo ikke 100% perfekt da! men 98% kansje?

er jo uansett første gangen jeg har prøvd på nå sånnt!

er sony høytalere som står i for øyeblikket! men ska byttes til macrom så snart jeg slutter å være blakk! så skal det lages en aluring som skal plaseres rundt høytalrn å dekker skruene! blir tooft!

IM001808.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider