Gå til innhold

Stjerne klubben! Bilder 230/300c (w124)

bakk1

Anbefalte innlegg

Da er jeg med i Stjerne klubben jeg også!

833141.jpg

836640.jpg

836643.jpg

91.mod 300ce, 94front, skinn,ac, meste av elektriske dingser.

Go komfort og crusie bil:)

Audi A4 Avant,05', 1.9TDIQ S-Line

Lada Samara 96mod. 1,5L (Snart flat)

x MB 300ce 91/94mod. Sportline

x 240gl b21at++ 83mod. x Tempo RT 50

Computers are like airconditioners, they don't work properly when you open windows...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:)

Har noen flere bilder, men har ikke fått lagt ut ennå, regner med og få sett meg på det meste som har med bil og gjøre i oslo området så! Bare og si hei!

Meldt meg inn på MBentusiast og Mercefreken nå, skal legge ut noe der etter hvert også, blandt annet tenkte jeg og selge sommer felga som fulgte med;)

Computers are like airconditioners, they don't work properly when you open windows...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har funnet ut dette,men det som er litt kjipt er at koster penger, men samtidig er det bare sosse folk som lever for bilen omtrent, noe jeg har hørt på gata;) hehe. men av mercedes treff er jeg med på! men ikke MB entusist, pga at det kosta grise mye penger etter som jeg skjønte.

Men si i fra om treff! I'l be there:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som er litt kjipt er at koster penger

Hva er det som ikke gjør det nå om dagen?

Dersom du ikke har noen kompiser som har knallgod avtale med f.eks autotrio, så vil faktisk medlemsskapet være spart inn allerede da du kjøper senkefjører/dempere... ;)

men samtidig er det bare sosse folk som lever for bilen omtrent, noe jeg har hørt på gata

Jaja, da må jeg nesten be de du har hørt det av om å grave hue sitt ut av r*va det er planta i og se hva som egentlig er greia! ;)

90-95% av medlemmene er så langt fra soss som det er mulig å komme...

Men si i fra om treff! I'l be there

Har jo mandagstreffene i oslo f.eks... Helt gratis.. Bare å møte opp!

Det treffet som koster spenn er landstreffet, og i de pengene er det middag, rett til å stille ut bilen/delta på treffet på alle måter (grilling fredag kveld (ta med grillmat selv, grill holdes av klubben/hotellet), diger god middag lørdag kveld.) +++ Det beste av alt er jo å treffe alle folka! :D

02 MB C220T CDI Avantgarde

93 MB 220E

x - 86 MB 230E

x - 90 MB 300TE

x - 88 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har funnet ut dette,men det som er litt kjipt er at koster penger, men samtidig er det bare sosse folk som lever for bilen omtrent, noe jeg har hørt på gata;) hehe. men av mercedes treff er jeg med på! men ikke MB entusist, pga at det kosta grise mye penger etter som jeg skjønte.

Men si i fra om treff! I'l be there:)

oioi, fordommer her ja... koster bare 350 i året... å på møtene er det mye god hjelp å få...

Å tenke seg om før man prater, er som å tørke seg i ræven før man driter! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider