Gå til innhold

16v motor i ein 1.8gl

Ranger emnet

Turbo havari

Anbefalte innlegg

gear kasse må byttes, nye skiver foran (20*239) bremsekraft forsterker, bremsekraft regulator for bremsan bak, skivebrems bak i stedet for tromlan, stabalisator foran og bak, plast skjerm kanter rundt om, spoiler foran er vel noe mere og men...

skal du bare ha den på jordet og kjøre hardt er det sikkert ikke så farlig hva du har på og ikke... he he ... tenker på du trenger jo ikke få det godkjent da.. så da kan du vel drite i mye av det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by robin4

Har noen papirer ala det over, bare te Golf 1 ombygging?? Trur mange blir glade i såfall

Det papiret der fikk jeg tak i fra en annen post her på forumet.

Jeg vet ikke noe om ombygging til Golf 1, men det er nok vanskeligere i Golf 1 enn i Golf 2.

Siden Golf 2 har Gti 16v og G60 motor som orginalt. Dette har ikke Golf 1.

Men, jeg synes jeg har lest på forumet at man får godkjent Golf 1 med G60 motor og derav 160hk?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by passat kara

gear kasse må byttes, nye skiver foran (20*239) bremsekraft forsterker, bremsekraft regulator for bremsan bak, skivebrems bak i stedet for tromlan, stabalisator foran og bak, plast skjerm kanter rundt om, spoiler foran er vel noe mere og men...

uhhmmwhat?

Så hvis man ikke har plast skjermkanter og spoiler foran så får man den ikke godkjent???

Håper jeg ikke blir stoppet i teknisk kontroll for jeg har nemlig ikke plast skjermkanter på min 16v ;)

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. godkjenningspapirer....

Kunne tenkt mg å fått tak i godkjenningspapirer til turbokonvertering av 1.8 8v motor.... tror det er like greit å bruke det hvis jg skal godkjenne bilen... istenfor godkjenne som G60, det kan jo bli kluss me G-lader/turbo delen om fyren på biltilsynet ikke har fått seg no på en stund.... :D

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider