Gå til innhold

Showoff, PENE Bilder :)

Dulle

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier. Nå vet jeg at ikke alle her er like ivrige som meg, og dere må ikke tro at bilen er alt jeg tar bilder av..Men den har nå en tendens til å komme mye med da :)

Så..kan ikke alle legge ut akkurat DET spesielle bildet av bilen sin, som de er skikkelig fornøyd med, og som alle bør se?

Jeg kan begynne jeg :)

CarStraws.jpg

WiththeSuninYourEyes.jpg

Håpe mange her har noen fine bilder å komme med da. Blir vel kanskje mere nå utover våren og sommeren også...."sa han, og sukket, mens han så ut på 5 cm snø på bakken, og trærne som vaiet i stiv kuling"...

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ikke har noe å skryte av så får jeg mimre litt :)

Bildet er litt mørk så det er best å se på det om kvelden, da ser du det mye bedre.

388061_22_full.jpg

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye pent ute og går her ja :)

Men..noen her tenker 'biler', med en gang..det jeg på en måte ville ha fram, var de peneste bildene, med biler i..hehe. Litt uklart kanskje..

Men ta å søk i f.eks media-forumet etter noen bilder Kid-A har tatt, så skjønner dere hva jeg mener. Det er ikke bare bilen som er pen liksom, men selve bildet er bra tatt og komponert.

Så bare fortsett..pøs på :)

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden denne tråden ligger i Nissan Primera forumet vil vel si at det skal legges ut bilder av nettopp Nissan Primera?

Som trådstarter sa rett oppi her, så var vel poenget fine bilder som gjerne

hadde ein bil i seg.. Og ikkje direkte et bilde kun fokusert på bilen.! :)

Så ut i fra det, så er det vel samme hvilken bil det er, bare bildet er bra

komponert ;)

Edit:

Men siden eg ikkje har no sånnt for hånden, hiver eg og bilde av ein bil opp..

Min Tidligere Micra.. (uten om skiltet er det ikkje fikset på.. derfor den ser ut

som ein jeep)

micrabilforum.jpg

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider