Trond.S Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Hei Jeg og en kammerat prøvde å linke gt4 med 2 ps2'er av den nye typen (visst det har noe å si da?). Leste en engelsk guide uten at det hjalp oss noe særlig. Vi prøvde for det meste med kryssa kabel og litt med router (både med og uten DHCP). Kom i alle fall så langt som at når en connecta kommer et stusselig grått bilde uten musikk. Når andre mann kobla til da forandra dette bilde seg på på beggen skjermene til et med fin bakgrunn og musikk. På denne skjermen står det Waiting for connection.... Så skjer det liksom ikke noe mer enn det, men det er jo tydelig at det er en eller annen form for kommunikasjon der. Har prøvd å la det stå lenge selv om det egentlig ikke skulle være nødvendig. Visst det er noen som har fått det til er tips mer enn velkommene m'm Hilsen Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Ved bruk av krysset kabel eller router/switch med/uten DHCP er det ingen problem. En er host, en er klient. Sett begge maskinene på samme IP-range og kjør på. Værre er det ikke. Hvis dere bruker DHCP-server så setter dere bare begge maskinene til å motta IP. Ett lite PS. hvis dere vil avslutte ett LAN game må begge restarte PS2'n før dere kan koble sammen igjen. Siter - BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil x BMW E28 518i '85 x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91 x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90 rakanishu - drifting away Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Ved bruk av krysset kabel eller router/switch med/uten DHCP er det ingen problem. En er host, en er klient. Sett begge maskinene på samme IP-range og kjør på. Værre er det ikke. Hvis dere bruker DHCP-server så setter dere bare begge maskinene til å motta IP. Ett lite PS. hvis dere vil avslutte ett LAN game må begge restarte PS2'n før dere kan koble sammen igjen. Du får det til å høres veldig enkelt, som det egentlig også er, men det var ingen reaksjon når vi gjorde dette i går desverre. Hilsen Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Meg og en kamerat fikk til LAN på GT4 i helga. Vi hadde en selvstendig switch , og tok på autosettings på GT4, og satt den ene maskina til id 1 og den andre til 2, og på nettverksinnstillingene må den ene stå på host, så fungerte det knall :) Trengte ikke å rote med iper ellernoe :) Håper du får det til Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Meg og en kamerat fikk til LAN på GT4 i helga.Vi hadde en selvstendig switch , og tok på autosettings på GT4, og satt den ene maskina til id 1 og den andre til 2, og på nettverksinnstillingene må den ene stå på host, så fungerte det knall :) Trengte ikke å rote med iper ellernoe :) Håper du får det til Heisann! Her er det mulig det er noe jeg har gått jeg klipp av :) Hvor finner du autosettings og hvordan setter du id på manskinene? Dette har ikke jeg finni, da kanskje en løsning ikke er så langt unna :) Edit: Så på det igjen i går kveld og fant de sakene der. Skal teste å linke i kveld så da håper jeg det går i orden. Takker for tipsene!! Hilsen Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Hadde Lan hos meg i går, ikke sikker på hvordan vi fikk det opp å gå, for det var det noen andre som tok seg av :), men vi brukte switch og en host og en klient, så hadde vi samme maske og like iper bortsett fra det siste tallet eller noe. Men jeg har et annet spørsmål, jeg kunne bare velge mellom 7 baner og en bil, Jeg kunne kun velge Lister Storm, han andre fikk da velge mellom 6 forskjellige biler som var i Listern sin klasse, hva må jeg kjøre/vinne for å kunne velge flere biler og baner på et LAN? Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Mars 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Hadde Lan hos meg i går, ikke sikker på hvordan vi fikk det opp å gå, for det var det noen andre som tok seg av :), men vi brukte switch og en host og en klient, så hadde vi samme maske og like iper bortsett fra det siste tallet eller noe. Men jeg har et annet spørsmål, jeg kunne bare velge mellom 7 baner og en bil, Jeg kunne kun velge Lister Storm, han andre fikk da velge mellom 6 forskjellige biler som var i Listern sin klasse, hva må jeg kjøre/vinne for å kunne velge flere biler og baner på et LAN? Var veldig enkelt å få det til så lenge man brukte Autoconnect og satte en til host en en til join. For å få bruke flere baner går du inn i Options og så på en av Lan instillingene, husker ikke helt hvilken. Der er det en liste med alle banene. Da trykker du bare på de du vil ha så de blir uthevet i gult. Da kan de brukes i lan. Det trenger nødvendigvis ikke være host'n som gjør dette da join maskinen også kan bestemme bane (fant ut av dette siden jeg glemte å merke flere baner). For å få flere biler må du gå inn i Singel player på Arcade mode og legge de bilene du vil ha tilgjengelig i Favoritter (gjøres ved å trykke pila oppover når du står på en bilmodell, rett før du velger å bruke den). Da du har valgt de bilene du vil må du gå ut til hovedmenyen å huske på å Save manuellt ellers blir det borte nå du restarter. Håper dennne dårlige forklaringen kan hjelpe! Kniving på Nordschleife anbefales på det sterkeste :) Hilsen Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Vi har 3 stk ps2 i LAN nå i påsken, jævli gøy, vi kniva skikkelig med 2 stk BMW m3 gtr mot meg i RS4 på ringen, jævli rått. fant ut av favoritter og fikk lagt til masse baner. Anbefaler å prøve Peugeot 205 80 talls rally bil på Deep forest eller El Capitan, den bilen er litt rask og litt kødden å kjøre, gjør det veldig litt mere spennende enn å kjøre de banale LM bilene. Har ikke klart å legge til rally baner, hadde vært gøy om det gikk. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Mars 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Er virkelig artig å linke. Blir nerver i stua når man nermer seg slutten på Ringen og man ligger jevnt. Har ikke teste 205 rally enda, men prøvde Renult 5 rally på arcade og den var morsom den. Liker godt El Capitan begge veier, men Deep Forest i revers er litt vrien synes jeg :) Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 El Capitan og deep forest velger vi ofte og, blir litt action på svingete baner. kunne tenkt meg å kjørt den trange "by" rally banen, italia eller noe? den er rå. synd det i går på lan. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg