LupoB0Y Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Vet ikke helt om folk har fått med seg dette, men.. "Mandag slo den eksklusive bilforretningen La Strada seg selv konkurs. Siden 1999 har selskapet tapt godt over 9 millioner kroner av en omsetning på 106 millioner kroner." Les mer i Budstikka Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Hmm. Ikke så rart da. Er ikke så stort marked for de bilene de selger da... Men, synd er det fordiom. Selges alle bilene på billi salg nå da? Fritt for å få en Koeniggsegg :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cax Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Hmm, kanskje ikke så rart med de vanene deres. Ble ikke en 3200GT "administrasjonskjørt" rundt østersjøen? Hmm? Gumball *host* Var jo til og med på Jackass den. Siter The problem with me, they tell me, is that I use people, and love things Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Originally posted by Jonte Hmm. Ikke så rart da. Er ikke så stort marked for de bilene de selger da... Men, synd er det fordiom. Selges alle bilene på billi salg nå da? Fritt for å få en Koeniggsegg :) Får sende en mail til banken i England og høre....!! ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Serviceverkstedet skal fortsette i samme lokaler. Bare salg og import som avvikles i praksis. Hørt ryktesveien.... ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Originally posted by Loppa Serviceverkstedet skal fortsette i samme lokaler. Bare salg og import som avvikles i praksis. Hørt ryktesveien.... ;) Er vel antagligvis 2 forskjellige selskaper.... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Er naboen min som drev stedet, der kan man se hvor de 9 millionene tok veien...neida, det er jo generelt nedgangstider nå, og det merkes vel først på salget av luksusbiler. Hadde jeg hatt dårlig råd, hadde jeg nok ventet med å handle meg en koeningsegg tror jeg...ikke det at det blir aktuelt uansett da... Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Jeg leste i budstikka i dag (5/2) at de ble reddet....... Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Da jeg jobbet der høsten 2001 var det helt klart rødt blekk det ble brukt mest av når regnskapet ble skrevet ut.... doh Synes egentlig det er rart at de har overlevd så lenge som de har gjort jeg. Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet Februar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 De starter opp igjen med nytt navn kommende mandag... Så da kan jeg fortsatt handle der :D :D :D ehh...... eller ikke Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Februar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2003 Artikkel fra Finansavisen/HegnarOnline Artikkel av: Thomas Erling Oksum (11.2.03 10:43) Ferrari betyr store penger, også når det kommer til konkurs. Bobestyreren i konkursen etter Ferrari-importør La Strada sliter ifølge Finansavisen med å finne ut hvem som eier hva og hvor mye som mangler. Den foreløpige fordringslisten er på et tosifret millionbeløp. Advokat og bobestyrer Ellen Dahn Arvesen kan bekrefte at den foreløpige fordringslisten er på over 11 millioner kroner. Eventuelle verdier i selskapet er hun i ferd med å avdekke, men det er neppe mye å hente. Bobestyreren har også fått med seg at de tidligere eierne ønsker å drive virksomheten videre, men noen formell henvendelse har hun ikke fått. Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Februar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2003 Jeg kan ikke forestille meg annet enn at evt "lagervarer" nå blir tvangssolgt av boets bestyrer, for at noen av de de er skyldige penger skal få noe tilbake.. er vel det som er vanlig ved konkurser? Da må det jo altså bety at det kommer fete biler på tvangsauksjon snart.. hvis ikke et firma kjøper alle da? Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg