Gå til innhold

La Strada konkurs

Ranger emnet

LupoB0Y

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt om folk har fått med seg dette, men..

"Mandag slo den eksklusive bilforretningen La Strada seg selv konkurs. Siden 1999 har selskapet tapt godt over 9 millioner kroner av en omsetning på 106 millioner kroner."

Les mer i Budstikka

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Hmm. Ikke så rart da.

Er ikke så stort marked for de bilene de selger da...

Men, synd er det fordiom.

Selges alle bilene på billi salg nå da?

Fritt for å få en Koeniggsegg :)

Får sende en mail til banken i England og høre....!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er naboen min som drev stedet, der kan man se hvor de 9 millionene tok veien...neida, det er jo generelt nedgangstider nå, og det merkes vel først på salget av luksusbiler. Hadde jeg hatt dårlig råd, hadde jeg nok ventet med å handle meg en koeningsegg tror jeg...ikke det at det blir aktuelt uansett da...

'93 mercedes 320TE

'03 peugeot 206sw

'68 white M6

'64 amazon HGV

osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artikkel fra Finansavisen/HegnarOnline

Artikkel av: Thomas Erling Oksum (11.2.03 10:43)

Ferrari betyr store penger, også når det kommer til konkurs. Bobestyreren i konkursen etter Ferrari-importør La Strada sliter ifølge Finansavisen med å finne ut hvem som eier hva og hvor mye som mangler. Den foreløpige fordringslisten er på et tosifret millionbeløp.

Advokat og bobestyrer Ellen Dahn Arvesen kan bekrefte at den foreløpige fordringslisten er på over 11 millioner kroner. Eventuelle verdier i selskapet er hun i ferd med å avdekke, men det er neppe mye å hente.

Bobestyreren har også fått med seg at de tidligere eierne ønsker å drive virksomheten videre, men noen formell henvendelse har hun ikke fått.

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke forestille meg annet enn at evt "lagervarer" nå blir tvangssolgt av boets bestyrer, for at noen av de de er skyldige penger skal få noe tilbake.. er vel det som er vanlig ved konkurser?

Da må det jo altså bety at det kommer fete biler på tvangsauksjon snart.. hvis ikke et firma kjøper alle da?

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider