mazda626v6euro Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Hei folkens! Vi er jo noen V6 eiere her. Skulle vi møtes, kanskje? Slike ting blir vel ofte med praten, men vi er jo noen biler her da. Kunne ikke det vært gøy da? Kr. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsene Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 kunne vært arti det:) må jo kanskje gå ant å ta det sammen med et annet bil treff? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Ja da melder dere alle på http://www.sommertreff.no !!! Artic Circle i Mo I Rana!! Banekjøring og greier!! Meld dere på!! :titties: Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda626v6euro Skrevet Mars 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Mo I Rana!! Tror ikke jeg gidder det gitt. Hadde vel sett for meg at man bare møttes. En eller annen plass. Nå tenkte jeg mest på 626 V6 eiere da. Sett på biler å snakka litt. :) Det er vel fleste V6 eiere her i Sør-Norge. I allefall her på forumet. To her i kommunen, Lotus i Oslo, Java og Espen på Nord Vestlandet. Og Jon i Skien. Kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raarolf Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Hmm... må si banekjøring høres artig ut da.. hehe men Mo i Rana er kanskje litt langt unna. Prøver å legge ut noen av bildene du har etterlyst før her Kristian. Må få tatt noen nye snart. Mener bestemt jeg så en ny V6'er i dag også uttafor Drammen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda626v6euro Skrevet Mars 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Rolf! Bare å komme innom det, så skal vi vel klare å ta noen bilder. :) Til søndag legger jeg på sommerdekk. :) Sån sett er det deilig å ikke være avhengi av bilen. Hva kan du si om den bilen du så ved Drammen da? Var den sort? (vet om en... :) ) Så en i dag selv. En burgunder. Eieren hadde nettopp vasket den. Var så pen at. Jeg har sett bilen før. "vet" hvor den bor. Kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Langt til Mo so what?? :) Dere har jo fantastiske kjøremaskiner så det kan da ikke gjøre noe?? eller?? Sjekk ut sia ihvertfall....var der ifjor å det var drit bra..! :titties: Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raarolf Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 You got a point Silver :) får se om det passer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 hehe ja ikke sant!! tror ikke dere kommer til å angre;) Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsene Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 vært arti men det er lang. også har det vært bedre å kjørt sørover istede for nordover.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raarolf Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Hmm hadde sikkert vært kjempmoro! Blir vel kanskje ikke så mye mazda, men for all del. 10-12 juni betyr jo at det går et par dager opp og ned da.. +- 1065 km tar jo en time eller to :rolleyes: men så har du jo UP da... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg