G60Turbo Skrevet Februar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 "jonus racing" hadde no g60 turbo greier...billi.. tror det er annonse på forumet her og på det andre forumet som jg ikke husker navnet på.... er det forumet som nettopp har bytta dizain "østblokkstyle"..... :D Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Dra til Tyskland/Sveits e.l og ta inn en skadebil selv. Det kommer jeg til å gjøre neste gang, hvis det blir en neste gang Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Originally posted by Polo Classic Dra til Tyskland/Sveits e.l og ta inn en skadebil selv. Det kommer jeg til å gjøre neste gang, hvis det blir en neste gang Kan jeg få kjøpe bilen din da;) ? enig med polo classic her,er nok billigere å ta inn en hel delebil Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Originally posted by nitewlkr Kan jeg få kjøpe bilen din da;) ? enig med polo classic her,er nok billigere å ta inn en hel delebil Bilen skal selges til våren/sommeren tipper jeg. Må bare få banket noen imprezzar, Bimmere og noen Cossier først, slik at folk skjønner hvor rått g-lader er:cool: Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Vi skal prøve oss på å få nedi en vr6 i en golf 1. Begynner nå snart og håper den er ferdig til hovedtreffet. Blir sikkert jævlig framtung med det kan bli gøyt:-):D :D :D Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Originally posted by Polo Classic Bilen skal selges til våren/sommeren tipper jeg. Må bare få banket noen imprezzar, Bimmere og noen Cossier først, slik at folk skjønner hvor rått g-lader er:cool: hmm... send mail med pris antydning da :D tror jeg vet hva neste prosjektet blir da gitt.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg