Gå til innhold

Bilder av bilstereo

Ranger emnet

morten pettesen

Anbefalte innlegg

• Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

galleriet_rs2004_bld13.jpg

Cadence WildBeast 15"

Cadence ZRS 10 og 8

Cadence 2stk 1farad

Stinger 5farad

4stk Maxxima

Focal KP

Pioneer 9600MP

Slenger med anlegget som sto i gamle bilen holder på å bygge nytt nå.

Har desverre ikke bilder fra da det var helt ferdig. Noen flere bilder her for

spesielt intr. http://www.bmwguiden.no/modules.php?set_albumName=album150&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php&page=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et bilde av anlegget i min Golf II. De kablene som går inn til forsterkern er alt for tynne, det vet jeg. Men det går en 95mm2 RK kabel fra batteri til fordelerblokk i brønnen under. Så en 16mm2 ut fra den til forsterker. Anlegget består av Phoenix Gold ZPA 0.5, Cerwin Vega Stroker 15" og en Phoenix Gold XS4300 som er en 4 kanals. Bildet er uten 4 kanalsforsterkern. Subben er brokobbla på ZPA'en, så det er fortsatt + og - leding på utgangene, og de 2 skruene ble skrudd ut selv etter en dag med spilling i bilen, så forstekern slår seg nå i protect. Den blir levert, og skal inn på rep. Har også DVD indash system i bilen, men bilder kommer når alt er som det skal være. Her er iallefall bildet. Mvh Tommen

Bilde_148_.JPG

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får henge meg på j oxo da..

rf.jpg

Fikk aldri tatt bilde av d når d var ferdig.. første gangen j har prøvd å bygge.. men så plutselig var bilen vrak og ingen ting mer å ha d i.. så nå ligger d her å støver.. men blir ny bil snart og da skal d bygges finere og værre.. 800.2 og kondensatoreren er forøvrig skjult bak 12" kassa..

1 stk Pioneer deh 8400 mp

2 stk Rockford fosgate punch fronsett,med 2 stk Jbl diskanter ekstra på d ene

2 stk Rockford fosgate punch p2 10"

2 stk Rockford fosgate punch p2 12"

2 stk Rockford fosgate power 551x forsterkere

1 stk Rockford fosgate punch 301x forsterker

1 stk Rockford fosgate punch 800.2 forsterker

2 stk DLS 1 farad kondenastorer

neste bil blir d oppgradert dynamo og 2 gelebatterier og 1 eller 2 fronsett til.. mulignes senterhøytalere.. må diskuterte litt med lommeboka.. *vanskelig å ha med å gjøre* og muligens dvd..

er d noen som har erfaring med rockford power frontsett forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et bilde av anlegget i min Golf II. De kablene som går inn til forsterkern er alt for tynne, det vet jeg. Men det går en 95mm2 RK kabel fra batteri til fordelerblokk i brønnen under. Så en 16mm2 ut fra den til forsterker. Anlegget består av Phoenix Gold ZPA 0.5, Cerwin Vega Stroker 15" og en Phoenix Gold XS4300 som er en 4 kanals. Bildet er uten 4 kanalsforsterkern. Subben er brokobbla på ZPA'en, så det er fortsatt + og - leding på utgangene, og de 2 skruene ble skrudd ut selv etter en dag med spilling i bilen, så forstekern slår seg nå i protect. Den blir levert, og skal inn på rep. Har også DVD indash system i bilen, men bilder kommer når alt er som det skal være. Her er iallefall bildet. Mvh Tommen

Bilde_148_.JPG

Bra bilde....

:rolleyes:

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starter med det jeg trykker på.

Alpine-Momo2.jpg

Alpine/Momo ratt styrer en Alpine CDA-7939R

Alpine%20CHA-S634.jpg

En CHA-S634 gir meg muligheten til spille av MP3 plater

PRA%20H400.jpg

2 stk PRA-400 gir meg muligheten til å styre delefrekvenser,nivå og tidskompansering fra spilleren.

5913%20left%20dash2.jpg

Macrom 59.13 mellomtoner i bilens orginale dashbord høl

(med spacere da hølet er 10cm og høytalerne er 13cm)

Diskantene er ikke avbildet men er på toppen av dashbordet foreløpig.

5921%20left%20door.jpg

Macrom Integra 224W 8,5" midbasser. (Dette er en eldre versjon av 59.22)

Systemtrunk.jpg

Basskassen og spaceren for det nye gulvet (alu rammen)

er montert.

3 forsterkere er montert for testing.

Blasted4.jpg

er i ferd med å pynte opp forsterkerne som skal inn i bilen.

de er allerede glassblåst, og polering av toppen på kjøle ribbene + De opphøyde partiene på endestykkene er i gang.

Forsterkene avbildet er:

1 stk Punch Power 500M (500W@2ohm for bassen)

1 stk Punch 200x2 (2x100W@4ohm for mellombassene)

2 stk Punch 400x4 (4x50W@4ohm for mellomtone og diskanter + 2 veis baksystem)

Baksystemet er foreløbig litt uklart, men jeg har utstyr liggende til å pukke sammen et 2 veis baksystem med 4" , 5,25" , 6,5" eller 8,5" bass.

3 veis system bak kan også bli aktuellt. :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anlegget i Celicaen er langt fra ferdig, så jeg legger med bilder fra carina`n.

Spillte 142db på rudskogen

100-0010_IMG.jpg

169-6557.jpg

Legger med et bilde fra celica`n oxo.. men det er ikke helt slik det blir, forsterker skal byttes ut, ny hattehylle osv.

DSCN3477.jpg

- 88mod Toyota Supra 3.0 T

- 82mod Toyota Carina 1.6 DX

x 96mod Toyota Carina E 1.8L

x 87mod Toyota Celica 2.0L GTI

x 86mod Toyota Carina II 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider