Boddiz Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Er vel ikke noe poeng å skifte hele ringen nei... Lurer også på hvor man får tak i slike HID's! :) BLE MEGET PENT Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Pærene til Ae'sa blei kjøpt på ebay! av en selger som heter kensu! http://stores.ebay.com/KENSU903 er en liten pære med led i midten! umnitza.com varianten er nok mer lys sterk! men også dobbelt så dyr da! Hid'sa er omtrent de billigste kitta på ebay :P koster jo like mye der som et par vanlige pærer til tåkelysa her :s Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet November 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Sånn! i går tok jeg å betalte ut resten av bilen! så nå er bilen BARE MIN! :D Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Får vel oppdatere litt! =) copy paste fra min tråd på bimmers.no bare =) Her skjer det visst ting! blei til at jeg kjøpte et Alcantara M-sport interiør av Lkoddenes i går! så fikk satt inn setene i kveld og tar nok dørtrekkene i morra tenker jeg =) føresetene er visst fra 23 jan 03 og baksete og dørtrekk 12 jan 00. litt bilder fra idag hører med =) Baksete ute baksete satt inn passasjer sete og resten da =) Mangler bare å koble kontaktene på undersiden av setene, noen som har noe erfaring med det? Sånn da har jeg fått montert dørsider idag og! =) blei bra det og =) Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Fin bil du har...liker stillen din!..den er perfekt..slik en E39 skal se ut..planer om og selge denne med tiden eller?hehe Siter BMW 523i 96mod. Mercedes 190E 92mod.--> (Solgt)Bilder Det er Tysker som gjelder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Fin bil du har...liker stillen din!..den er perfekt..slik en E39 skal se ut..planer om og selge denne med tiden eller?hehe alt skal sikkert selges med tiden! men det er ikke enda! =) Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 alt skal sikkert selges med tiden! men det er ikke enda! =) hehe..okei..skal hvertfall følge med bilen din..du har gjort det skikkelig bra må eg si..lykke til videre:).. Siter BMW 523i 96mod. Mercedes 190E 92mod.--> (Solgt)Bilder Det er Tysker som gjelder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wacman Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 faceliften er nok noe av det første som kommer på plass!planene er stort sett klare, bare noen detaljer igjen! så da er det bare spare hver kr framover sombrero tanken om senkeskåler 10mm foran har slått meg da, men har en anelse om at det kan bli litt upraktisk i bakker :wonder Min er fullfaceliftet etter en liten bulkings i høst,men jeg har ikke senket den av frykt for enda mer slitasje på forstilling,dekk og understell.. Bilen har kostet en del siden jeg kjøpte den,mye slitedeler som har takket for seg. Nå har jeg bare lyst på nye seter,men det ser det ikke ut til at jeg har råd til..:scared Siter Bayer til folket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Min er fullfaceliftet etter en liten bulkings i høst,men jeg har ikke senket den av frykt for enda mer slitasje på forstilling,dekk og understell.. Bilen har kostet en del siden jeg kjøpte den,mye slitedeler som har takket for seg.Nå har jeg bare lyst på nye seter,men det ser det ikke ut til at jeg har råd til..:scared min bil har vel vært senket i 6 år nå! går vel litt dekk med cambervinkelen jeg har nå men har ikke merket så mye annet! Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wacman Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Hva er det senkesettet som gjør minst innngrep i bilen da? Vet du sånt? Spurte på jobben,men de frarådet meg å gjøre det... Siter Bayer til folket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Dette så meget pent ut. Helt klart en riktig modifisering. Er det sorte interiørlister du har i din? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wacman Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Jeg har M5 innstegslister til bakdørene om du er interessert,syns liksom ikke jeg kan sette dem i min egen... Siter Bayer til folket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Dette så meget pent ut. Helt klart en riktig modifisering. Er det sorte interiørlister du har i din? :) ja, de er vel svarte :P eneste jeg veit er at den gamle eieren oppgraderte til en sort E60 og savnet de sorte listene i den nye :P Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Hva er det senkesettet som gjør minst innngrep i bilen da? Vet du sånt? Spurte på jobben,men de frarådet meg å gjøre det... hmm, aner ikke egentlig! må vel bli et senkesett som ikke senker så mye da? evt eibach 30/20 eller no slikt? Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Hehe, det skjønner jeg meget godt. Sorte lister er lekkert, men kanskje noe upraktisk. Men verdt det alikevel :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg