Toppen Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Jeg stod på bryggen å ventet på tur(taxisjåfør..), Da kom det en C32 AMG sølvfarget forbi, og rett etterpå kom en CL600 svart... Det ble også sett en Maserati, en audi s8, en audi rs4(eller rs6), en jaguar xk8... disse bilene ble sett onsdag, noen som vet noe om disse bilene? Alle ble sett på bryggen i bergen Siter 03 Ford Mondeo 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosebakken Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Jeg har sett en sølvfarget C32 AMG på Arken også. Den sto parkert da, også sto det noen folk ved siden av den. Har også sett en CL600 opptil flere ganger. Er en dame med blondt hår som kjører rundt i den. Begge 2 fine btw. CL600'en jeg så, var sølv farget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 vet ingenting om de .. men en morro sak er at i september ca så kjørte jeg på E18.. så kom jeg over en C 55AMG.. han lå i fartsgrensa å daffa kult tenkte jeg.. men jeg ville litt raskere så jeg gjorde meg klar for å kjøre forbi så så jeg en annen Cklass så kom litt for i forbikjørings feltet.. så jeg drøya litt .. den peisa forbi.. joda ..det var en C 32AMG da ga C 55AMG gass å peisa rett og la seg etter.. da begynte jeg å mistenke sivilsnut.. neida .. det vra en som skulle vise at en V8 slår en V6 når som helst.. :P ville bare fortelle og 55ern tokk 32ern ganske fort igjen.. men så mistet jeg de .. har bare en 318i :( Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larzi Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Jeg har også sett en sølfarget C-32AMG i bergen :rolleyes: Rånajs bil sombrero Siter Powered by Speedparts :driving Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
systemaudio Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Den sølvgrå C32'en som for øvrig er en T-modell (stasjonsvogn) pleier å stå på Måseskjæret. CL600'en er vel ikke noe å snakke om, det går jo en Kleeman K50 CL i by'n, og minst 2 SL55 AMG'er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexten Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Det går også en cyan (lys grønn/blå) C32 AMG i Bergensområdet, har sett den opptil flere ganger (og han kjører som et svin:)). Står Auto og noe med stor sølvfarget skrift på sidene. Dette er også en stasjonsvogn. Fin firmabil?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 den ene CL600'n står ofte parkerte rundt skuteviken.. Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 den ene CL600'n står ofte parkerte rundt skuteviken.. hvis denne er sølv så er det nok en CL500, står ofte sammen med en sølvfarget CLK32amg, stemmer? Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg