Gå til innhold

Deler....

Ranger emnet

Chriz CivicMan ;)

Anbefalte innlegg

Dårlig med panser, men en høyre framlykt skal vi da vel alltids kunne finne i kjelleren... Standard lykt da??

mye skade da? kjørte i ræva på en polo fjor vår... ble jo sinnsykt dyrt alt i alt da.. enda i bare hadde ca 10 km/t når i traff.. (va glatt "plutselig")

liten bulk i framskjerm, panser, knekt den plastramma som holder hele fronten, knust framfanger, grøftelys, hovedlykt og mye smådill (lyktespylere etc..)

Har forresten nye lyktespylere liggendes å om du trenger.. og alt i riktig farge til og med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig med panser, men en høyre framlykt skal vi da vel alltids kunne finne i kjelleren... Standard lykt da??

mye skade da? kjørte i ræva på en polo fjor vår... ble jo sinnsykt dyrt alt i alt da.. enda i bare hadde ca 10 km/t når i traff.. (va glatt "plutselig")

liten bulk i framskjerm, panser, knekt den plastramma som holder hele fronten, knust framfanger, grøftelys, hovedlykt og mye smådill (lyktespylere etc..)

Har forresten nye lyktespylere liggendes å om du trenger.. og alt i riktig farge til og med...

Har du lykt med eller uten tåkelys da ? Hvis du har med tåkelys tar jeg gjerne begge.. Eller bare en uten tåkelys.. Eller den type du har av lykter ;) Hehe..

Det ble ikke så mye som på din.. Panseret fikk seg en liten knekk helt i fremkant, grillen knakk i to, lykta knuste, dekselet til lyktespyleren tok kvelden og frontplata flyttet seg litt, men knakk ikke.. Må demontere litt imorgen for å se om det er noe mer bak.. Fangeren og lista midt på klarte seg med bare riper.. Heldigvis.. Skjermen overlevde også uten en skramme, men mulig det er noen fester til fangeren som sitter på skjermen som har blitt knekt.. Vet ikke.. Traff bilen heldigvis ikke midt i fronten, men litt på siden.. Hadde bare den &"#¤?`%¤ ABS'n funka, så hadde det kanskje gått..

Fitte, hore, balle KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUK ass.. *sparke i veggen*..

Send meg en sms/ring om hva du har liggendes.. Har ikke tilgang til nettet hele tiden.. 91614241..

EDIT: Kanskje huske på tlf nr ;)

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know...

ABS'n kutter på Golf IV under en eller annen hastighet..

Sjekk forresten den fram-ramma på bilen din.. Den er laga av hardplast og lika IKKJE å bli "bølla" med... Altså heile frontramma.. den som holde radiatoren og alt det andre der..

Du hadde samma farga som på gamlebilen min ikkje sant?

knall rød??

Har liggendes en rød gill til den og (med svart VW symbol) fin som ny

Deksler til lyktespyler'ne lakka røde (ubrukte)

Øyelokk lakka røde

Panserforlenger i plast ferdig rødlakka (ubrukt)

Orginal-lykter med tåkelys

Orignal-leppa foran og bak lakka røde..

Orginal rødlakket speil på førersiden

Ringe deg seinare om du ikkje svara på denna her...

(sitte på jobb i nordsjøen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du heler kan la være og dra i ræva på folk jeg, selg bilen og kjøp noe annet. Den tiltrekker seg tydeligvis bakenden på andre biler ;)

Jada jada jada.. Hehe.. Men selger den ikke når jeg ikke får det jeg vil ha for den.. Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada jada jada.. Hehe.. Men selger den ikke når jeg ikke får det jeg vil ha for den.. Hehe..

Blir litt off topic detta her, men hvorfor i HELVETE reklamerer du for Powerzone i signaturen din!?? Jeg tenkte jeg sku gjøre stikk motsatt, og ADVARE folk mot å kjøpe ting der... Seriøst!!!!!

Edit: Nuhh er det fiksa ;)

02 Passat Highline

x-98 Golf IV GTI 1.8T

x-91 Golf II GL 1.6 TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt off topic detta her, men hvorfor i HELVETE reklamerer du for Powerzone i signaturen din!?? Jeg tenkte jeg sku gjøre stikk motsatt, og ADVARE folk mot å kjøpe ting der... Seriøst!!!!!

Edit: Nuhh er det fiksa ;)

Hehe, fordi jeg får bra deal og aldri har hatt noe problemer med de.. Derfor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider