KriZ Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Hello.. Holder på å sparkle noen store flater, har sett på karroseri/lakk verksteder bruker de en stor plan sliper på trykk luft. Har sjekka det ut med de trenger en del luft, mere en kompressosern jeg har klarer, får man sånna på strøm i samme størelsen??? Eller noen som har tips hva man kan bruke???? Eksentersliper??? HASTER!!! Siter Volvo 242 -81 B23et, Ny motor i vinter. Volvo 242 -78 B21a/B23et "Kjeksen". Vrak Om livet suger..ÖVERLADDA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 dem pusser over etterpå med klosse for hand bare slik at du ikke tror vi får det strøkent med maskinen :) hihi en stoor eksentersliper såfall... :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriZ Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 takk takk. Har begynt å bruke kloss nå jeg å, så da fortsetter jeg bare å bruke det :eek: Siter Volvo 242 -81 B23et, Ny motor i vinter. Volvo 242 -78 B21a/B23et "Kjeksen". Vrak Om livet suger..ÖVERLADDA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 funker det også.. men tar mye lenger tid... derfor vi bruker maskin på arbeid ;) tid er penger :) har bare vanleg "liten" eksenter sliper hjemme :) men må få meg ny kompressor snart... den klarer ikke å holde gang i slipemaskinen.. max iriterendes :S Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg