234 16v Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 har en komplett servo som er bare å slenge inn i 240`n. selges høystbydende.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Jeg hadde komplett sett også, da med unntak av styresnekken. fikk byttet det mot en ny bensinpumpe hos volvohuggeren! Så det må jo sies å være grei deal? Ps. er du intr. i å selge meg styresnekken, mot at du får en brukt i retur? hehe.. betale mellomlegg selvsagt.. et nytt, komplett kit, koster visst 4.000kr tror jeg. hvorav bærekulene ligger på ca. 800kr totalt nye. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
234 16v Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 men du kan jo kjøpe den komplett??? bare kom med bud...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Jeg hadde komplett sett også, da med unntak av styresnekken. fikk byttet det mot en ny bensinpumpe hos volvohuggeren! Så det må jo sies å være grei deal? Ps. er du intr. i å selge meg styresnekken, mot at du får en brukt i retur? hehe.. betale mellomlegg selvsagt.. et nytt, komplett kit, koster visst 4.000kr tror jeg. hvorav bærekulene ligger på ca. 800kr totalt nye. styresnekke???? er det ikke tanstang på disse genial sladde bilene?? Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 jeg har en komplett servo (nye typen. fra 87 den jeg har) liggende baki bilen. og det lille jeg har sett på den så så det ut til å vere en sånn utvekslingsboks i tillegg til tannstangen.. men tannstang er det det er helt sikkert ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_wizard Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 jeg har en komplett servo (nye typen. fra 87 den jeg har) liggende baki bilen. og det lille jeg har sett på den så så det ut til å vere en sånn utvekslingsboks i tillegg til tannstangen.. men tannstang er det det er helt sikkert ;) Hva mener du med utvekslingsboks? (bilde?) Har to 240'er, en med gammel type sevo (Oljefylling på servopumpe) og en med nyere type med en liten oljetank på venstre innerskjerm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Hva mener du med utvekslingsboks? (bilde?) Har to 240'er, en med gammel type sevo (Oljefylling på servopumpe) og en med nyere type med en liten oljetank på venstre innerskjerm. tok en ekstra titt på den i sted, er ikke noe slikt. trekker det tilbake ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 det er faktisk å få kjøpt, husker ikke hvor, men man kan få kjøpt for å få "kort styring" Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Hva mener du med utvekslingsboks? (bilde?) Har to 240'er, en med gammel type sevo (Oljefylling på servopumpe) og en med nyere type med en liten oljetank på venstre innerskjerm. Det er ikke gammel og ny type, men original og ettermontert... De med tank og pumpe i ett er ettermonterte når bilen ble solgt i norge... 91-> modellene har også en type med tank og pumpe sammen, men den er av betydelig nyere type;) Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 styresnekke???? er det ikke tanstang på disse genial sladde bilene?? Jo, jeg må beklage mitt feilaktige utsagn. *trekke tilbake* Tannstang!! sånn ja. Men ellers, jeg ser du har planer om "brunemaskin"? Mener du burnemaskin, eller mente du brunemaskin? Kjerren din er jo brun... Planer for 242'n: 2005/06: Lakkes svart, turbomaskin, 15" virgo (brunemaskin) Jeg har alle servo deler, forutenom servo-reimen til 960 motoren.. (960 servopumpe på 240 tannstang,hmm.. lurer på hvordan det vil virke, hehe). ps. har noen en servopumpetank som de vil selge billig til meg? Kanskje jeg heller bør finne meg en fet tank, elelr en tank fra 960.. Jeg så min 960 servopumpe ikke har tank!! Vet ikke om det skal være tank skrudd i pumpen, da jeg vet noen hadde det. Det er nå ialelfall gjengede hull i pumpen, så noe slags overgang må være rimelig enkelt å lage. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Men ellers, jeg ser du har planer om "brunemaskin"? Mener du burnemaskin, eller mente du brunemaskin? Kjerren din er jo brun... trykkleif :rolleyes: Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 trykkleif :rolleyes: DaButcher er faktisk ikke den første som stussa på den der sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg