Sly Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Jeg har bare del-kasko på den... Skal jg fikse på bilen må jg få strekt den ut først da, siden den r blitt slått sammen... Ser når man åpner dørene at de slår borti karroseriet... Vet ikke hva som skjer med bilen... Skal få taksert den først og sjekke med forsikring selskapet... Hvis d blir veldig dyrt å fikse spørs d om jg selger den som delebil eller finner på noe sånt... Evt, bare retter ut d mest nødvendige og bruker den inntil videre... Får se... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Jeg har bare del-kasko på den... Skal jg fikse på bilen må jg få strekt den ut først da, siden den r blitt slått sammen... Ser når man åpner dørene at de slår borti karroseriet... Vet ikke hva som skjer med bilen... Skal få taksert den først og sjekke med forsikring selskapet... Hvis d blir veldig dyrt å fikse spørs d om jg selger den som delebil eller finner på noe sånt... Evt, bare retter ut d mest nødvendige og bruker den inntil videre... Får se... Uansett gi meg en lyd da, visst den blir solgt som delebil er jeg muligens intr. mvh Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Noen som vet om et bra, men ikke så dyrt oppretter-verksted i oslo området?? Lurer på pris for å få strekt ut bilen min igjen... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 norskbildelsenter på liertoppen tror jeg tar gratis taksering.. de tilbyr også og bruke brukte deler, så vil tro at det kan være litt billigere der enn andre steder.. ta en telefon så finner du fort ut av det <:) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Blir et taper forsøk på å få rettet ut og strekt bilen i påsken... Hvertfall så jeg får opp panseret, og får fiksa lysene... Bilen skal EU-godkjenes i Mars 05 så... Lite valg egentlig... Bare får fiksa lysa og festa fangeren bak så går den gjennom EU'en så... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg