cosworth87 Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 hei.. på tur til å kjøpe en 93 mod sierra stasjonsvogn siden ingen bydde høyere en meg. men noen småe problemer med den. 1: den er ikke EU ok.. skulle ver til EU i januar så vert uten skilter 3mnd. 2: frondtruta har en diiger sprekk åmå byttes før eu OK. altså før skilter. 3: bilen står på stovner. jeg sitter i valdres(pappa bor i lørenskog) verkstedet som skal få bytte ruta er her i valdres. skiltene ligger på eidsvold. hmmm. komplisert dette. det som var min plan i utgangspunktet var...ordne forsikring å betale årsavgift å regavgift. Hente bilen. på prøveskilter. kjøre til et verksted i lørenskog/oslo-eidsvold området. ta en PKK(EU kontroll) få mangellapp på ruta(sprekken er lang på tvers over nesten hele ruta) ta med lapp om etterkontroll. dra til Biltilsynet på eidsvold hente skilter.. kjøre bilen til valdres. få bytta frondtrute på forsikring. å ta ny PKK.... hva i denne planen kan ikke funke? plan 2 er å kjøre den til valdres på prøveskilter. få et verksted her opp til å bytte rute å ta PKK. men da mye styr med å hente skilter på eidsvold. siden biltrangsynte sender ikke mellom hverandre... bilen skal foresten tilbake til lørenskog så pappa kan hente skiltene på eidsvold på vei tilbake ell ved seinere anledning.. men da må jeg etale ennå fler døgn me prøveskilter... Hva bør jeg gjøre? Bilen har foresten hatt rusthull i ene Kanalen. noe eier sier er sveist... kommer den igjennom PKK med sveist kanal? går ut ifra det er ordentlig gjort.. eventuelt hvordan sjekke om det er ordentlig gjort? Å hva ville dere gitt for bilen? 93 mod. sierra stasjonsvogn.. 1530000km. nyoverhalt topp. nye dempere å fjører forran. sprekk i frondtrute. RØD(radiant red tror jeg fargen heter.) noe rust i hjulbuer bak å nedover langs ene døra. pen inni unntatt litt byggeskomm. strøken å kjøre.. meeget god bil kjøremessig. frondtfangeren er ødelagt... pris?? bilde http://i2.photobucket.com/albums/y30/cosworth87/DSC_7797.jpg Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 stemmerm standen, eller er det 153000km det skal være?? Har hatt en slik med doch motor.. veldig grei bil, men vær obs på mye rust over skiltet på bakluka, hjulbuer og kanaler doh For det er jo en FORD.. :) Ellers grei bil, som er lett å få tak i deler til! svein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 stemmerm standen, eller er det 153000km det skal være?? Har hatt en slik med doch motor.. veldig grei bil, men vær obs på mye rust over skiltet på bakluka, hjulbuer og kanaler doh For det er jo en FORD.. :) Ellers grei bil, som er lett å få tak i deler til! svein ja skulle stått 153000:) likte bilen veldig godt da jeg prøvekjørte den for en uke siden... teknisk var den topp. noe også Forie eier(før han jeg kjøper av) fortalte... er synelig rust som jeg veit om.. men noe han jeh kanksje skal kjøpe av lot vere å nevne var rust i kanalen.. noe forie eier opplyste meg om på telefonen i dag.. men da jeg spurte han jeg kanksje skal kjøpe av om dette. sa han det hadde blitt rustsveist... så det store 10000kr spørsmålet. er en sveist kanal god nokk for PKK? og hvordan jeg jeg sjekke det selv? å noen som veit om BILLIGE frondtruter/bytte i oslo/rundt oslo? ell eventuelt et snilt PKK verksted.. som kan gi meg bare mangellapp så jeg kan få skilter å få litt tid på å fikse feilene på rimeligest mulig måte? å vil jeg i det hele tatt kunne hente skiltene om det er mangellapp på PKK? altså tilbakekalling? Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg