Gå til innhold

totalt blank fyr som trenger hjelp til kjøp av bil!

Ranger emnet

gamlerik

Anbefalte innlegg

og ruster og ruster og ruster og ruster og ruster og ruster og ruster og ruster og ruster og ruster og ruster og ruster og ruster og ruster

typisk opel råner Feil

NEI .. 90-talls japanere ruster ikke

ikke bland 80-tallet med 90-tallet

:P

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

typisk opel råner Feil

Typisk fjortisråners skrivefeil :-)

NEI .. 90-talls japanere ruster ikke

ikke bland 80-tallet med 90-tallet

:P

HHAHAHAHAHAHAHAH!!!

'96 nissan patrol.. Skulle være 90-tall så det holder ,det? Var bare seks år da jeg solgte den. Var allerede store rustskader _inni_ ramma, selv om den var både understells- og hulromsbehandlet.

Andre jeg tittet på som ikke var behandlet hadde godt med rust allerede som 4-5 år gamle.

Forresten så har jeg aldri hatt noen opel som bruksbil, bare lekebil.

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Er passe blank på bil, men finner de meget praktiske. Har lagt merke til at en kjenning av meg er en del på bilforumet.net, og tenkte da jeg skulle "give it a go".

Jeg har altså planer om å kjøpe meg en bil, men aner ikke hva jeg skal se etter. Håper det finnes noen vennlige sjeler på dette forumet som kan hjelpe meg litt på veien (ohh, dobbeltbetydning).

Jeg er ikke helt sikker på hvilken prisklasse jeg har råd til, da jeg ikke har fått bekrefta hvor mye jeg får i lån. Regner med det blir mellom 10 og 50 baller.

Jeg bryr meg lite om styling og lignende, men er opptatt av sikkerhet (har en liten gutt), kvalitet og kjøreegenskaper. Jeg er vel en standard jævlig kjip fyr... hehe..

Hvis noen er hypp på å hjelpe meg eller komme med noen tips, setter jeg umåtelig stor pris på det. tips om anlegg mottas også med takknemlighet.

Takk takk.

-Erik.

Som relativt nyfrelst Subaru Legacy eier så kan jeg så absolutt anbefale en slik en. Litt lite motor, men utrolig morsomme og gode kjøreegenskaper. Var ute å drifta litt på glatta her i går... GØY :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som relativt nyfrelst Subaru Legacy eier så kan jeg så absolutt anbefale en slik en. Litt lite motor, men utrolig morsomme og gode kjøreegenskaper. Var ute å drifta litt på glatta her i går... GØY :roll:

med en slik bil kommer man seg frem hvor man vil;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider