Gå til innhold

Nå har jeg bestemt meg (humor)

Ranger emnet

Mk2-16v

Anbefalte innlegg

Kjære Bilforumet

Dette vil kanskje komme som et sjokk på dere som kjenner meg godt, men jeg har tatt den endelige beslutning om a å ta et helt år fri.

Jeg gidder ikke lenger sitte å slite med noe som ikke vil endre

verden,jeg vil ut og gjøre noe.

Det er flere årsaker til dette, men hovedårsaken til min avgjørelse er mitt engasjement med frigjøringsbevegelsen i Bolivia, som kjemper for frihet og rettferdighet mot utrolige odds.

Jeg har kommunisert med denne gruppen i flere måneder og vil nå

endelig gå sammen med dem. Jeg vet at de fleste vil tro jeg er gal, og dette har ikke vært noen lett avgjørelse å ta, men jeg vet jeg må følge hjertet og magefølelsen.

Det er ikke noe dere kan si eller gjøre som vil stoppe meg. Dette er noe jeg virkelig tror på.

Jeg har lagt ved et bilde av mine nye venner.

Håper jeg treffer dere igjen når kampen er vunnet.

Bilde av mine nye venner i frigjøringsbevegelsen

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Compom

Syns det ser ut som hu andre fra høyre har hatt STRAM BH eller noe... Har jo brystvorta over puppen jo!

Eller bra!:op

Det er ikke brystvorte, det er en knagg til å henge håndklær på. Og en annen ting, de brystene lignet i allfall ikke på vrengte Petterøe-pakker .:D

Bjørn V. Pedersen

Norsk Dragracing Gardermoen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ikke rette kvinnfoklet å møte da.. trur det er mere du som blir bitcha hennes da :D Tøffelhelt nr.1

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider