thoing Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 sjekk denne folkens, rå m5 stv 372hk stooore bremser++++++++ http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=678653 så denne live for litt siden i stavanger, gikk no sinnsvakt Siter -91 Gtx (litt ekstra hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 sjekk denne folkens, rå m5 stv 372hk stooore bremser++++++++ http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=678653 så denne live for litt siden i stavanger, gikk no sinnsvakt Stiveste prisen jeg har sett på lenge!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Stiveste prisen jeg har sett på lenge!! Ja prisen var dryg.. Kan jo slå av 100000kr for kjentfolk.. :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwknutn Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 litt av en fantasipris. Hvor kommer de 32 ekstra hestekreftene fra da?:D Siter 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 litt av en fantasipris. Hvor kommer de 32 ekstra hestekreftene fra da?:D Chip, effektanlegg, filter, kammer og en skikkeleg finjustering av motor, (kamtider, chip) så tenker du ikkje skal være så langt unna.. Men ALTFOR DYRT VAR DET... Ser det er noen som tror på julenissen :roll: :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Chip, effektanlegg, filter, kammer og en skikkeleg finjustering av motor, (kamtider, chip) så tenker du ikkje skal være så langt unna.. Men ALTFOR DYRT VAR DET... Ser det er noen som tror på julenissen :roll: :roll: Tja.. skal jeg være helt ærlig så tror jeg egentlig han er ganske langt unna for det. Er ganske bra fin justert og optimalisert fra fabrikk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Må vel innrømme at jeg ble litt skuffet nå, når noen sier rå M5 så tenker jeg noe i retning VS sin, eller hvertfall noe litt friskere enn en overpriset stasjonsvogn som har gått nesten 200000... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Men eangeleays er det jo ikke så mange som har da. Sikkert det den høye prisen kommer av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Men eangeleays er det jo ikke så mange som har da. Sikkert det den høye prisen kommer av. Ja mest sannsynlig. Kanskje man får med noen fete klistremerker også. Og kanskje eksoshale... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 jeg skal selge en sånn selv vis noen vil ha... :) varebil vel og merke.. :) Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 jeg skal selge en sånn selv vis noen vil ha... :) varebil vel og merke.. :) hvor mye skal du ha for den da? lenge til du kan slenge inn baksete? Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwjente Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Fet slede det der yummy Siter aneglsmili B M W aneglsmili Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 for noen usle tusenlapper til får man jo E39 m5... da er det liksom ikke noe å tenke på. Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwjente Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 for noen usle tusenlapper til får man jo E39 m5... da er det liksom ikke noe å tenke på. forsikringa på e39 er nok noe å tenke på. Siter aneglsmili B M W aneglsmili Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 forsikringa på e39 er nok noe å tenke på. Sikkert på denne stasjonsvognen også. Men som Jay sier... Heller en E39 da enn en slik. V8 og 400 hk frister enda litt mer :D Har man råd til bilen bør man ha råd til forsikringa på den også... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg