PoloDude Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Hva ville dere betalt for å fått dette skikkelig utført..... Dvs sveisa og tinna.....(passformen er ikke helt 100% og den må skjøtes i endene så det er litt jobb) Er 2500 "mye"? Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Hva ville dere betalt for å fått dette skikkelig utført.....Dvs sveisa og tinna.....(passformen er ikke helt 100% og den må skjøtes i endene så det er litt jobb) Er 2500 "mye"? Var det jeg ga for sveising av min.. Sveiset langs hele, tinnet og kittet (uttales, kjittet) den.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dragon_no Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 lurer på dette jeg og! for tiden ahr jeg bare en mattig list der, men hadde bare svart sikaflex, på sølv bil ser dette lit mystisk ut for å si d på en "pen" måte.. noen som har forslag til vinger på polo? eller pris på effekt anlegg eller potte? sorry for at jeg drar andre ting inn her, men gadd ike lage en egen "thread".... ! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Mars 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Kjøp en pen spoiler fra JE-Design.....ikke no sånt svære utstående greier...ikke pent på liten bil.........Jeg har Lazer bakpotte....priser kan andre som nylig har kjøpt svare på........... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 MÅ man tinne hvis man sveiser badlook? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo_gti16v Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 man BØR gjøre det får ikke å få luft\fukt i sveisen (deretter rust)...for verken sparkel eller lakken(etc steinsprut) er 100%tett Siter Kjør Hardt,Kjør Stil ,Kjør Lavprofil!!! http://www.lundalracing.piczo.com -85 VW Polo Classic 1,3 sint!.p -86 Dodge 350 le "Hinna" Gul:) -x 73 Boble 1303s FET! Bad Beetle :titties: -x 85 VW Golf Gti 8v :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 MÅ man tinne hvis man sveiser badlook? Viss en ikke vil at det skal sprekke ja ;) (I noen tilfeller så holder det med vanlig sparkel , men............) 2500 er sikkert en ok pris da det er litt arbeid... For min egen del hadde jeg gledeligt betalt 2500 viss det hadde blitt et super resultat! Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 man BØR gjøre det får ikke å få luft\fukt i sveisen (deretter rust)...for verken sparkel eller lakken(etc steinsprut) er 100%tett dette er jo en meget synlig plass, så jeg skjønner det er viktig. men det du sier betyr i prinsipp at ALLE plater man sveiser inn bør tinnsparkles..? dette er jo ikke vanlig praksis i disse dager, så vidt jeg vet. få personer eller firmaer som fortsatt aktivt bruker tinn. har lyst til å lære meg tinnsparkling da, men det er visst ganske vanskelig. jobber med loddinger i elektronikk til vanlig så jeg er kjent med loddeprosessen. forskjellen er vel at du bruker en fluss med sterk aktivator til å rense flaten først, og så bruker åpen flamme og tinnstav... litt større dimensjoner og mer giftig fluss og større mengder gift generelt :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo_gti16v Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 ganska rikti,men viktigt:) å veldi vanskelig.... Siter Kjør Hardt,Kjør Stil ,Kjør Lavprofil!!! http://www.lundalracing.piczo.com -85 VW Polo Classic 1,3 sint!.p -86 Dodge 350 le "Hinna" Gul:) -x 73 Boble 1303s FET! Bad Beetle :titties: -x 85 VW Golf Gti 8v :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twg76 Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 De fleste (alle) panserforlenger'ne som jeg har sett er forholdsvis tynne metall "plater" og om du heil-sveiser disse er du nesten helt sikker på at det kommer til å vri seg... Derfor pleier de fleste bare og punkte panserforlengeren fast, også tinne etterpå.. før de finsparkeler og lakkerer.. Grunnen til at du må/bør tinne det er fordi det ligger på en plass som får MYE juling.. siden panseret blir "slått" igjen... og det skal ikke så mye til før det sprekker opp igjen.. noe du IKKE vil skal skje når du først er ferdig.. Men alt går sikkert.. snakker bare utifra min erfaring.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Ingo noak sin bøseblick e faktisk ganske solid..... Selv om passformen ikke er 100% ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.