SjefsGriseBuve Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Hei! Er det noen som har erfaring med Poison Audio eller har hørt noe positvt\negativt om det? Noen som har en rimelig og bra forserker og anbefale? ;) Mvh Kristian Siter 97 VW Golf III 1,9TDK (Frontfanger, hekkskjørt, frontlykter, baklykter, grill, panserforlenger, m3 speil, sideskjørt, just senkesett, 17" felg) 92 Ford Sierra 2,0i (selges) 90 VW Corrado G60 (spiker) 92 Ford Scorpio 2,0i (spiker) 92 VW Golf II 1,6TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Her er en relevant tråd på forumet . http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=63668 Frank Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Negativ erfaring? jaa.. Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SjefsGriseBuve Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Så det er noe dritt da med andre ord? Hmm.. Har kommet over 2 x Poison Audio Cyanid D12 serru, som jeg skullle få rimelig. Kan jo hende basselementene ikke er så værst, selv om de har andrek komponneter som ikke er så mye å skryte av.. Men er PA et "billig" merke det da med andre ord? Mvh Kristian Siter 97 VW Golf III 1,9TDK (Frontfanger, hekkskjørt, frontlykter, baklykter, grill, panserforlenger, m3 speil, sideskjørt, just senkesett, 17" felg) 92 Ford Sierra 2,0i (selges) 90 VW Corrado G60 (spiker) 92 Ford Scorpio 2,0i (spiker) 92 VW Golf II 1,6TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Ja, det er ett billig merke, er ikke uten grunn de blir annonsert på qxl for spottpriser.. Hva skjer den dagen viss får problemer med elementene ? flashaudio er nok ikke den mest behjelpelige forhandleren... De nekter jo å ta telefonen.. dvs, du kan kun kontakte dem på mail.. Hva er det for kundeservice??? Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Driver med paralellimport så produkta han leverer godkjennes ikke i konkurranser heller . Frank Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Generelt vil jeg si at det er bedre å handle inn ett skikkelig bra element enn to mindre bra. Og når det gjelder kvalitet så tror jeg du kan få mye mer for pengene andre steder. Si hva slags budsjett du har og hva du er ute etter lydmessig så får du sikkert en PM eller to fra forhandlerne her inne om hva de kan tilby ;) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SjefsGriseBuve Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Takk for tilbakemeldingene! :) Jeg er vel ikke på utkikk etter noe konkuranse stereo for og si det sånn.. Jeg kunne tenkt meg 12" (2 x 12" i kasse feks) eller 15". Men hvis det er noen som feks har en 12" som spiller bra så er det aktuelt.. Jeg har vel ikke allverden av gronker og rutte med, men er ikke interesert i noe billig møkk.. Har ikke hatt allverden av stereo. Eneste jeg kan "skryte" av (ikke ta det bokstavelig) er 2 12" audiobahn i fab kasse. Ellers har det igrunn gått på gamal utspilt møkk.. Hehe.. ;) Jeg har heller ikke forsterker pr idag, siden den gamle brant opp fordi en kompis bytte sikringer og gikk opp litt for mange amp.. Hehe.. Kristian Siter 97 VW Golf III 1,9TDK (Frontfanger, hekkskjørt, frontlykter, baklykter, grill, panserforlenger, m3 speil, sideskjørt, just senkesett, 17" felg) 92 Ford Sierra 2,0i (selges) 90 VW Corrado G60 (spiker) 92 Ford Scorpio 2,0i (spiker) 92 VW Golf II 1,6TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Si hvor mye du har tenkt å bruke da, så kan folk tipse om hva som er å anbefale. Hvis du er ute etter et greit "nybegynner" anlegg, eller hva man nå enn skal kalle det så fins det mange bra pakker rundt omkring til div. forhandlere. Også kan du jo bytte ut noen av komponentene og få et litt mer personlig anlegg. Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Hei! Har endel tilbud nå. Sjekk ut denne linken : http://www.slettesautohifi.no/catalog/index.php?cPath=34 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg