Gå til innhold

ditt vs. datt på golfen - hva synes dere?

Ranger emnet

Hawk1

Anbefalte innlegg

Planene for golfen min er klare, men jeg har noen dilemmaer for hvilket produkt jeg skal velge mht. farge osv.

Glassklare hovedlykter - med eller uten svart kors?

Hjulbuebreddere/kanalskjørt - GTI eller G60?

Lakk - Hellakkere fangere/lister/breddere osv eller holde det rødt og svart?

Speil(når 88 dører kommer på) - m3 i bilens farge, eller chrome speil fra autospar.no?

Legger ut noen linker her, siden bildene ble alt for svære til å ha på forumet.

venstre front

side/bak

ute i regnet(rett etter polering!!!!:E)

Litt uklare bilder, men det får så være. Kom gjerne med meninger!

Golf II 1,8 syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glassklare hovedlykter - med eller uten svart kors?

Glassklare med svart kors

Hjulbuebreddere/kanalskjørt - GTI eller G60?

G60

Lakk - Hellakkere fangere/lister/breddere osv eller holde det rødt og svart?

Beholde det rødt og svart. Men helt rødt vil også være pent. smak og behag. Prøv en photoshop, eller finn andre bilder på nettet

Speil(når 88 dører kommer på) - m3 i bilens farge, eller chrome speil fra autospar.no?

Ikke M3!!! Originale speilene lakkert i bilens farge er pent! Dråpespeil går også ann..

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar.

Nye baklykter var en interessant tanke...

Noen som har bilder av de svarte og røde på biltema (da jeg ikke klarte å finne bilde av de på nettstedet demmes) Gjerne ferdig montert på bil for helhets inntrykket.

God å se at folk var enige i frontlyktene (holdt en liten knapp på de med sort kors) ;)

Det ser da ut til at det blir grill-skifting på meg.

Nå gjennstår det bare å se om pokerspillinga i vinter/påskeferien kan bringe nok skattefrie kroner til kontoen til å gjennomføre prosjektet.

Mest sansynelig vil jeg lage en prosjekt-tråd om 2 uker, og håper at folk vil fatte interesse for det!

Kom gjerne med andre forslag til modifiseringer osv.

Golf II 1,8 syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skiltplaten er jo gulle god ;D Er vel bare min måte å si "takk" for at jeg får vaske bilen min hos toyota. (vet ikke om det kan regnes som reklame da:P menmen..)

Baklyktene så kanonbra ut, blir å stå veldig i stil til et rød/svart tema.

Så en gang et bilde her på forumet av en som hadde gulvmatter i tekstil, svart med rød outline og skrift hvor det sto Golf. Vet noen hvor får jeg tak i slike?

Har noen forresten noe erfaring med "modifisering" av setetrekk? Vurderer sterkt å trekke opp midtseksjonen av setet i rødt, og sidestøtter i svart.

Golf II 1,8 syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider