Gå til innhold

Brennpunkt ikveld - Bilimport...

Ranger emnet


mazdafun

Anbefalte innlegg

Min bil har korrekt effekt! Men er innkalt pga at den ser modifisert ut. Den har jo nesten ikke vært på veien på flere år.......Noen har tipset....uten tvil.

 

Ok da er det håvard sin gamle da.

 

Er noe dritt ja. Kan jo hende noen på biltilsynet driver å surfer på nettet etter trimmede biler. Men man vet aldri kan vere noen som er missunelige. Men skal mye til altså. Mest sansynelighvis en BT ansatt som har sett bilen med skilter og sjekket opp.

 

Det er mitt største mareritt. Men min er avskiltet. Og skal godkjennes til sommern den og.

-98 Suzuki Jimny 4x4

-92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

åssen er det med us versionen av fd da? Like mye surr der eller?

USA og EU/Eøs har en avtale om registring av biler. Det skal ikke vare noen problemer med aa faa registrert en FD fra USA, men det er noen ting som maa vaere i samsvar med vegtrafikkloven, bla lykter/lys.

Jeg har en Miata/MX-5 fra USA, som tom har blitt godkjent med us lykter, det eneste som maatte gjøres var aa bygge om fra gule til hvite parklys foran, og fjerne gule sidemarkeringslys.

Men har den vaert reg i USA skal det ikke vaere noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Self finnes det hyggelige herremanner på trafikkstasjoner osm godkjenner uten TÜV/riktige papirer men dette er ikke lov.

Jo, det tror jeg faktisk er lov, men det er ingen (svært få vertfall) som gjør det, da dem sjelden har såpass høy kompetanse på det aktuelle området (snakker ikke bare om temaer nevnt i denne tråden nå)..

Jeg forhørte meg når jeg skulle godkjenne senkesettet mitt om det var noe sjangs i havet å få det godkjent uten TUV, og det var det, men det var svært sjelden, da ingen hadde god nok kunnskap til å vite hva som var trafikksikkert osv..

 

VET at noen på bt surfer nettet.

Jeg surfet på nettet når jeg jobbet der, men kan ikke si jeg surfet med den hensikten eller sendte ut noe brev.. :P

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det tror jeg faktisk er lov, men det er ingen (svært få vertfall) som gjør det, da dem sjelden har såpass høy kompetanse på det aktuelle området (snakker ikke bare om temaer nevnt i denne tråden nå)..

Jeg forhørte meg når jeg skulle godkjenne senkesettet mitt om det var noe sjangs i havet å få det godkjent uten TUV, og det var det, men det var svært sjelden, da ingen hadde god nok kunnskap til å vite hva som var trafikksikkert osv..

 

 

Ja kan få godkjent uten TüV-papierer - hvis du er heldig...

 

Men med TüV papirer kan de ikke si nei (så sant de sier at det passer på din bil)...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå inn her, trykk på 2005, og scroll ned til "på politiets nåde" så kan du se brennpunkt episoden i ganske bra kvalitet (hvis du har bra internett hastighet)

 

Jævlig irriterende å se den feite jævelen gå fri.

 

Hvis dere har litt ekstra god tid, anbefaller jeg dere å se "raske biler, raske penger". Blir så JÆVLIG forbanna at jeg nesten prøver å spore opp de skieen ****ne og ***sensurert***

[ ]'02 Impreza WRX

[x]'83 Starlet KP61

[x]'98 Impreza GT

[x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår