Gå til innhold

Plastsaken bak grillen

twinflower

Anbefalte innlegg

Jeg skal kutte ut midtstolpen i grillen nå, og hive på noe gitter bak det, men der er en stor plastplate/greie, blant annet med klistremerke om air condition på. Den henger dessuten fast i begge lyktene og er festet med 4 skruer.

Har noen av dere tatt denne vekk når dere fester på gitter, eller lar dere den bare være? Hvis dere tar den bort, hvordan gjør dere det? Jeg var veldig fristet til å bare sage den av helt inntil lyktene.

Bilder mottas med takk!

1998 BMW 318i

2005 BMW 116i

1995 Ford Mondeo

1991 Mazda 323

1983 Golf Diesel (52hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har vært inne på tanken selv.

Problemet er bare at lyktene virker så lealøse når jeg river i plasten, akkurat som de støtter hverandre opp.

Uansett, har du noen bilder?

Enten ferdig resultat eller mens du jobber?

1998 BMW 318i

2005 BMW 116i

1995 Ford Mondeo

1991 Mazda 323

1983 Golf Diesel (52hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, hadde samme problemet selv...

Løste det på den måten at jeg kappa bort alt som gikk "ut" slik at nettingen gle fint nedom :)

Det betyr at jeg enda har den plasttingen som går mellom lyktene, bare at den er slanka noe :P er enda fin å fast, det er jo bare plast du kapper i uansett :) resultatet etterpå ble bra synes nå jeg :D

Har bilde av fronten å, men hvordan i F legger jeg in bilder? :P

Mondeo mk1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja9:

Høres ut som en god idè. Blir vel noe slikt jeg også kommer til å gjøre.

Når det gjelder bilder, så må du linke til et bilde som allerede ligger på internett. Det finnes mange internettsider som har gratis hosting av slike bilder, f.eks Photobucket.

Jeg har aldri brukt noe slikt selv siden jeg har mitt eget domene med litt plass på, og kjører egen webserver.

Start.no har også gratis hjemmesideplass på 20MB eller noe. Det er mer enn nok til bilder.

Lykke til :)

1998 BMW 318i

2005 BMW 116i

1995 Ford Mondeo

1991 Mazda 323

1983 Golf Diesel (52hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider